گرامی: باید همیشه مثل بازی مقابل استقلال باشیم

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره برد 3 بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: می‌دانستیم در تهران بازی آسانی نداریم، ولی با توجه به دو شکست پیاپی که تجربه تلخی برای ما بود، فقط دنبال برد بودیم و حتی به مساوی هم فکر نمی‌کردیم. استقلال در نیمه اول بازی خوبی انجام داد و حتی می‌توانست به گل برسد که اگر این اتفاق رخ می‌داد شاید شرایط عوض می‌شد، ولی تیم ما در نیمه دوم فوتبال باهوش و بابرنامه‌ای را انجام داد و در نهایت سه گل به استقلال زدیم.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر در نیمه اول گل می‌خوردیم قطعاً کارمان سخت می‌شد، ولی بعد از اینکه با تساوی به رختکن رفتیم، می‌دانستیم استقلال برای برد در این بازی ممکن است با ریسک بالایی حمله کند. ما در ضدحملات به استقلال ضربه زدیم و به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

گرامی راجع به درخشش مجید علیاری در بازی استقلال - ذوب‌آهن نیز اظهار داشت: علیاری مهاجم خوبی است که فصل گذشته بدشانسی آورد و مصدوم شد که اگر این اتفاق برایش رخ نمی‌داد قطعاً موقعیت بهتری پیدا می‌کرد. علیاری جزو مهاجمان تاپ فوتبال ایران است و امیدوارم در ادامه فصل هم بدرخشد.

مدافع تیم فوتبال هوادار در پایان تصریح کرد: ما برابر چهار تیم مطرح ایران شکست نخوردیم و هشت امتیاز از آنها گرفتیم، ولی در بعضی از بازی‌ها که فکر کردیم روی کاغذ ساده هستند، امتیاز از دست دادیم. ما باید در همه بازی‌ها مثل دیدار با استقلال باشیم و با انگیزه بالا فقط برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.