اینزاگی: لائوتارو یکی از پنج بازیکن برتر جهان است

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، سیمونه اینزاگی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته هشتم سری A ایتالیا موفق شدند با نتیجه یک بر صفر در خانه رُم به برتری برسند و به رده دوم جدول رده‌بندی بازگردند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: مشخص بود که ما مشکلاتی را در خط میانی داشتیم، این در حالی است که اصلانی و زیلینسکی را در اختیار نداشتیم.

وی همچنین درباره بیرون کشیدن هاکان چالهان‌اوغلو از ترکیب تیمش در دقیقه 12 بازی اظهار داشت: چالهان‌اوغلو در دو روز گذشته در فرم و شکل خوبی قرار نداشت، بنابراین اگر اصلانی و زیلینسکی را در اختیار داشتیم به او استراحت می‌دادم. هاکان تلاش خود را به کار بست اما دردی را از ناحیه عضله نزدیک‌کننده احساس کرد و پیش از اینکه اوضاع بدتر شود، او را از ترکیب بیرون کشیدیم.  

سرمربی اینتر که شاگردانش مقابل تیم‌های بزرگتر در بسته نگه داشته دروازه‌‌شان بیشتر موفق بوده‌اند تا در مصاف با تیم‌های کوچکتر، در این خصوص خاطرنشان کرد: این درست است و به نظر می‌رسد این به مسئله تمرکز برمی‌گردد. رُم تیمی قدرتمند و باکیفیت است، از این رو باید بگویم که بازیکنانم عالی کار کردند. نیمه اول بازی متعادلی بود، اما در نیمه دوم ما دو یا سه موقعیت گلزنی داشتیم که می‌توانستیم گل دوم را بزنیم و کار را تمام کنیم.

اینزاگی تصریح کرد: المپیکو محل سختی برای بازی کردن است، از این‌رو از عملکرد تیم خیلی راضی هستم. نتایجی که ما در بازی‌های خانگی به دست آورده‌ایم، خوب بوده است، اما ما با تساوی مقابل تیم‌های مونتزا و جنوا امتیازاتی را از دست دادیم، به همین خاطر می‌دانستیم که باید به این روند پایان دهیم. کسب پیروزی در این دیدار آسان نیست.

وی درباره اینکه آیا لائوتارو مارتینس برای کسب توپ طلا چه کار دیگری باید بکند، گفت: او باید به کاری که در اینتر و آرژانتین کرده، ادامه دهد. به اعتقاد من او یکی از پنج بازیکن برتر جهان است. او شایسته تمامی این موفقیت‌ها است. به اعتقاد من لائوتارو می‌تواند توپ طلای امسال را در بین پنج بازیکن برتر تمام کند.

لائوتارو مارتینس با گلی که در بازی شب گذشته زد، شمار گل‌های زده خود با پیراهن اینتر را به 133 گل رساند و با رکورد بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه یعنی ایستوان نایرس (در دهه پنجاه میلادی این رکورد را برجای گذاشته بود) برابر شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.