فراخوان برگزاری جلسات به‌همرسانی (B2B) میان فناوران و صنعت

فراخوان برگزاری جلسات به‌همرسانی (B2B) میان شرکت‌های صنعتی با شرکت‌ها و فناوران حوزه نانو میکرو از سوی ستاد نانو منتشر شد.

به گزارش خبرآنی، یکی از برنامه‌های کلیدی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو، برگزاری جلسات B2B است. این جلسات فرصتی مناسب برای ایجاد تعاملات تجاری و همکاری‌های راهبردی بین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه فراهم می‌کند. تقویت شبکه‌سازی و آگاهی از بازار، از دیگر مزیت‌های این جلسات است. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این رویداد اقدام کنند. هدف اصلی از برگزاری این جلسات، تسهیل در برقراری ارتباطات مستقیم و مؤثر بین شرکت‌کنندگان و ایجاد بستر مناسبی برای مذاکره و تبادل اطلاعات تجاری است.

برگزاری جلسات به‌همرسانی (B2B) در حاشیه نمایشگاه نانو و میکرو برگزار خواهد شد و موضوعات این جلسات به حوزه‌های صنعت فولاد، خودرو، معدن، ساختمان، بهداشت و سلامت، نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع غذایی کشاورزی و بسته‌بندی اختصاص یافته است.

شرکت‌ها و نمایندگان آنها در جلسات B2B می‌توانند به‌صورت مستقیم با هم ملاقات کرده و درباره فرصت‌های تجاری جدید مذاکره کنند. این جلسات امکان شناسایی فرصت‌های جدید همکاری و سرمایه‌گذاری مشترک را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند. 

به نقل از ستاد نانو، دسترسی به مخاطبان هدف، افزایش فروش، ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌های کسب‌وکار و درآمد، شناخت بهتر از بازار و تقویت روابط تجاری از مزایای حضور در جلسات  B2B است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.