سرپرست ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی منصوب شد

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، حسین افشین؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، طی حکمی "دامون رزم‌جویی" را به سمت سرپرست ستاد «توسعه اقتصاد دانش بنیان علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی» منصوب کرد.

رزم‌جویی؛ متخصص اکوفیتوشیمی گیاهان دارویی و عضو هیئت علمی گروه فارماکوگنوزی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی یزد است.

افشین در حکم انتصاب سرپرست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان علوم و فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی آورده است: "عطف به ارتقاء ساختار، کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمانی، بنابر پیشنهاد معاون محترم توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرست «ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی » منصوب می‌کنم.

ضروری است، نقشه راه توسعه زیست‌بوم فناوری، نوآوری و توسعه بازار این حوزه اولویت‌دار را با استفاده از تجارب گذشته، همکاری نیروهای مدیریتی و کارشناسی ارزشمند حاضر در ستاد و با هماهنگی معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تهیه و ارائه فرمایید.

از درگاه خداوند متعال، دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت چهاردهم خواستارم.

همچنین از تلاش و زحمات جناب آقای دکتر شمس اردکانی در طول تصدی مسئولیت تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال برای ایشان آرزوی بهروزی و توفیق دارم."

انتهای پیام

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.