یادگاری گران‌قیمت عربستانی‌ها به نادال عکس

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از نشریه مارکا؛ درست چند روز پس از اعلام رسمی خداحافظی رافائل نادال از دنیای تنیس، عربستانی‌ها از او برای حضور در تورنمنت سیکس کینگ اسلم در ریاض دعوت به عمل آوردند تا به همین بهانه از ستاره اسپانیایی که 22 بار فاتح گرنداسلم‌ها شده است، تجلیل کنند.

نادال که پس از قبول شکست برابر هموطن خود کارلوس آلکاراس در مرحله نیمه نهایی، در بازی رده‌بندی به مصاف نواک جوکوویچ رفت و آن را هم با نتیجه 2 بر صفر به حریف صرب خود واگذار کرد. با این حال او بابت حضورش در این تورنمنت مانند پنج شرکت کننده دیگر 1.5 میلیون یورو پاداش نقدی گرفت. این اما تنها منفعت مالی نبود که نادال در ریاض دریافت کرد.

در پایان رقابت‌ها، ترکی الشیخ، مسئول برگزار کننده مسابقات به عنوان یادگاری یک کیف اهدا کردند که داخل آن راکت تنیس تماماً از جنس طلا قرار داشت. البته این نخستین بار در تاریخ نیست که در یک تورنمنت راکتی از جنس طلا به تنیسورها اهدا می‌شود. در دهه هشتاد میلادی نیز در دوره‌ای رقابت‌های تنیس آنتورپ بلژیک، برنده مسابقات راکتی از جنس طلا و الماس دریافت می‌کرد.

رافائل نادال ,

نادال که سریال قهرمانی‌هایش در گرنداسلم‌ها را با فتح رقابت‌های اوپن فرانسه در سال 2005 آغاز کرد و از ابتدای دوران حرفه‌ای خود تا به امروز نزدیک به 135 میلیون دلار از بابت شرکت در تورنمنت‌های مختلف پاداش مالی کسب کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.