پروپوزال‌های فناورانه ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان حمایت می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، سومین جشنواره ملی کارآفرین دانشگاهی؛ استارپوزال ۱۴۰۳ با هدف تشویق و حمایت از ایده‌های خلاق و نوآورانه در ۲۸ آذرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. این رویداد با پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، و همکاری مجموعه دانش بنیان آینده آموزان آتا برگزار می‌شود.

این جشنواره بستری برای شناسایی پروپوزال‌هایی است که دارای ماهیت فناورانه و قابلیت تجاری سازی هستند. شناسایی و تشویق صاحبان چنین پروپوزال‌هایی می تواند گامی مؤثر در جهت تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی و ارتقای فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه‌ها باشد.

پروپوزال‌های فناورانه ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان حمایت می‌شوند

تمامی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و پژوهشگرانی که پروپوزال آن‌ها در سال های ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ تصویب شده است، می‌توانند با ارسال پروپوزال خود در این جشنواره شرکت کنند. ارائه ایده‌های فناورانه، فرصتی برای ارتباط با سرمایه‌گذاران و شبکه‌های حمایتی ایجاد خواهد کرد و زمینه را برای توسعه راه‌حل‌های علمی و اجرایی برای مشکلات جامعه نقش‌آفرینی هموارتر می‌کند.

این رویداد با انتشار اولین فراخوان از ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ آغاز شده است. مهلت ارسال پروپوزال‌ها تا هفتم آبان‌ماه سال جاری تمدید شده است و پژوهشگران می‌توانند برای ارسال پروپوزال به وبسایت این مجموعه (اینجا) مراجعه کنند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.