پیام وزیر علوم در پی شهادت «یحیی سنوار»

به گزارش گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، حسین سیمایی صراف وزیر علوم با صدور پیامی به مناسبت شهادت مجاهد قهرمان، یحیی سنوار تأکید کرد: شهادت حماسی شهید یحیی سنوار او را به الگویی برای مبارزان راه آزادی در جهان تبدیل کرد و برگ زرین دیگری بر تاریخ مقاومت مردم فلسطین و غزه، که امروز دانشگاهی برای تمرین مقاومت و مبارزه برای آزادی و استقلال است؛ افزود.

در متن پیام حسین سیمایی به مناسبت شهادت شهید یحیی سنوار آمده است:

شهادت شهید یحیی سنوار را که قهرمان راه استقلال و آزادی و رنج‌کشیده‌ رژیم استکبار و اشغال بود، به ملت‌های آزاده و مسلمان جهان تبریک و تسلیت می‌گویم. این شهادت حماسی‌گونه برای همگان، به ویژه قشر دانشگاهی ایران اسلامی یک کلاس درس در زمینه مقاومت و مبارزه تا آخرین قطره خون بود. شهادت این مجاهد استوار، برگ زرین دیگری بر تاریخ مقاومت و استقلال‌طلبی و دفاع از حق در مقابل ظالم افزود و برای همیشه‌ نام آن شهید بزرگ را در تاریخ زنده نگاه داشت، همانگونه که نام یحیی با مفهوم و معنی زندگی پیوند خورده است.

شهادت این شهید قهرمان برای رهبران آزادی‌خواه جهان نیز یک الگوست که فرمانده میدان مقاومت، خود مرد میدان بود و در صف اول مبارزه برای هدف والای خود تا آخرین نفس جنگید و جان شیرینش را نثار هدف مقدس خود کرد. ما مسلمانان به وعده تخلف‌ناپذیر خداوند باور قلبی داریم که یاری خداوند همواره پشتیبان اهل ایمان و صبر است؛ پیروزی حق قطعی است و باطل رفتنی است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ دانشگاهیان ایران اسلامی شهادت مجاهد قهرمان، فرمانده «یحیی سنوار» را به همه پشتیبانان جبهه مقاومت، به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم مبارز و قهرمان فلسطین و غزه تسلیت می‌گویم و برای پیروزی جبهه مقاومت در برابر رژیم ظالم و اشغالگر صهیونیستی، آرزوی پیروزی دارم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

شهادت سنوار

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.