هوشمند: جدول لیگ گول زننده است/ باید 2 بازی آینده را ببریم

امیرمحمد هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره نتایج ضعیف نساجی در این فصل گفت: این طبیعی است که ما از روند امتیازگیری نساجی راضی نیستیم، ولی در چند بازی گذشته شرایط خوبی داشتیم و به آینده امیدوار هستیم. تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و در ایجاد موقعیت گل هم تیم خوبی هستیم، در ضمن به تیم حریف هم کم موقعیت می‌دهیم. متأسفانه در چند بازی اسیر اتفاقات فوتبال شدیم و می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: در همین بازی با استقلال یا دیدار برابر ملوان فوتبال خوبی انجام دادیم و اگر بیشتر تمرکز داشتیم قطعاً شش امتیاز از دو بازی می‌گرفتیم و الان موقعیت بهتری در جدول داشتیم. البته این را هم باید بگویم که این جدول گول زننده است و نمی‌توان به شرایط فنی تیم‌ها بر اساس این جدول نظر داد. ما تیم باکیفیتی هستیم که از بازیکنان جوان و باتجربه شگل گرفته است و کادر فنی ما هم جزو بهترین‌ها هستند. قطعا در ادامه وضعیت برای ما تغییر خواهد کرد.

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه آنها هدفی جز خوشحال کردن هواداران نساجی ندارند، تصریح کرد: می‌دانیم هواداران نگران هستند، ولی ما به حمایت آنها نیاز داریم و قطعاً نساجی خودش را در جدول بالا خواهد کشید. در دو بازی بعدی با استقلال خوزستان و مس رفسنجان میزبان هستیم و نیاز مبرمی به حمایت هواداران داریم. ما در این دو مسابقه محکوم به برد هستیم تا شرایط نساجی بهتر شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.