فشار خانواده اسرای صهیونیست به نتانیاهو برای بازگرداندن اسرا

خانواده اسرای صهیونیست در بیانیه تلویزیونی شدیداللحنی از نتانیاهو خواستند تا به توافق آتش‌بس و آزادی اسرا دست پیدا کند.

به گزارش خبرآنی، یکی از خانواده‌های اسرای صهیونیست با اشاره به کارشکنی‌های مداوم نتانیاهو در حصول توافق آتش‌بس و پایان جنگ و بازگشت صهیونیست‌های اسیر گفت: «بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل دیگر هیچ بهانه‌ای نداری. اکنون می‌توانی به توافق آتش‌بس برسی.»

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، یکایک اعضای خانواده‌های اسرای صهیونیست به خطری که اعضای خانواده آنها در غزه روبرو هستند، اشاره کرده و خشم خود را بابت این مساله ابراز داشتند که اسرا توسط کابینه تندرو تل‌آویو، فراموش شده و کنار گذاشته شده‌اند.

یکی دیگر از اعضای خانواده اسرای صهیونیست گفت: «نتانیاهو! برای همه مشخص است که زندگی اسرا در خطر است. همگی ما می‌دانیم که روزنه کم‌سویی از توافق وجود دارد تا زندگی آنها حفظ شود.»

این اظهارات صریح علیه نتانیاهو در حالی مطرح شده که او در طول این جنگ در غزه مدعی شده که بازگشت اسرا از اهدافش بوده است.

بسیاری از اعضای خانواده اسرای صهیونیست می‌گویند نگرانند که نتانیاهو در پایان دادن به این جنگ آهسته قدم بردارد و از شرکای ائتلاف راستگرای خود که او را تشویق کرده‌اند به جنگ ادامه دهد و بدون آنها ممکن است ائتلافش از بین برود، می‌ترسد.

یکی از اعضای خانواده اسرای صهیونیست نیز ضمن خطاب قرار دادن نتانیاهو افزود: «اگر از این فرصت استفاده نکنید، اگر اکنون ابتکارعمل اسرائیل را روی میز قرار ندهید، مشخص می‌شود که تصمیم گرفته‌اید تا مساله اسرا را برای ادامه‌دار کردن جنگ و حفظ جایگاه خود کنار بگذارید.»

خانواده اسرای صهیونیست از نتانیاهو می‌خواهند تا اقدامات بیشتری برای آزادی اسرا انجام دهد. پدر یکی از اسرای صهیونیست نیز خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «تلاش برای ارائه روایت‌های نادرست خود به مردم را متوقف کنید؛ انگار که واقعا در حال تلاش برای نجات اسرا هستید.»

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.