تأکید عضو شورای شهر تهران بر شفافیت سفرهای مدیران شهری

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران آغاز شد.

در ادامه، برخی از اعضا تذکراتی را مطرح کردند.

مهدی اقراریان؛ عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران، در جریان جلسه امروز به موضوع شفافیت سفرهای خارجی و مرخصی‌های شهردار تهران پرداخت و گفت: این موارد باید به صورت شفاف اعلام شود. 

وی در این خصوص افزود: با توجه به وظایف نظارتی اعضای شورا و قوانین و مقررات مربوط به مرخصی و مأموریت‌های خارج از کشور شهرداران، خواهشمندم فهرستی از مرخصی‌ها و سفرهای خارجی خود را با تاریخ دقیق و مستندات قانونی به منظور اخذ مجوز ارسال کنید.

اقراریان ادامه داد: متأسفانه شاهد پدیده‌ای هستیم که پس از ارسال تذکر، گاهی تا شش ماه خبری از پاسخ نیست و در نهایت پاسخی دریافت می‌شود که بیشتر جنبه رفع تکلیف دارد. این موضوع نیازمند توجه ویژه است.

وی در ادامه به مکاتبه اخیر مطهر محمدخانی با شورا و موضوع سفرهای خارجی اشاره کرد و گفت: وی گلایه‌مند است که وزارت کشور در این زمینه ورود کرده و بررسی‌هایی انجام می‌دهد. امیدوارم دوستان ما در شهرداری تهران در چارچوب قوانین و مقررات عمل کنند و از رایزنی‌های غیرضروری پرهیز کنند.

اقراریان همچنین به تعدد سفرهای خارجی قدرت‌الله محمدی؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، نیز انتقاد کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.