تبدیل 5 مرکز آموزش فنی و حرفه ای به پارک های علم و فناوری

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، با هدف تقویت و توسعه نهضت مهارت آموزی، نشست هم اندیشی سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و نمایندگان مربیان و همکاران سراسر کشور برگزار شد.

غلامحسین محمدی، سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این نشست از مربیان این سازمان به عنوان سرمایه های ارزشمند نام برد و گفت: بزرگترین ابزار سازمان‌های اجتماعی، سرمایه‌های انسانی آن می باشند که مأموریت‌های کلیدی آنان با مشارکت و اعتلاف کارکنان انجام می شود.

وی افزود: مشارکت و اعتلاف سازی یکی از ابزارهای مهم و راهبردی تحول در سازمان ها می باشد و آنچه مقوله تحول را حیات می بخشد و بقای سازمان را نیز تضمین می کند، منابع انسانی و تحول منابع انسانی برای موفقیت حیاتی است.

سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه "مولدسازی اکسیر چابکی، کارآمدی و اثرگذاری این سازمان است"، خاطرنشان ساخت: مولدسازی مراکز آموزشی، مولدسازی به معنی فروش و واگذاری اموال نیست، بلکه به معنای حکمرانی مطلوب بر دارایی های سازمان با هدف بهره وری بیشتر مراکز است.

محمدی از تبدیل 5 مرکز آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به پارک علم و فناوری در راستای ایجاد مکانی برای تبدیل ایده‌ها به نوآوری‌های و تبدیل فناوری ها به کسب و کارهای درآمدزا و سودآور خبر داد و اذعان داشت: با انجام این رویکرد، ارائه آموزش های مهارتی توسط مربیان تقاضا محور خواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور باید سیر تحول خودش را بررسی و تنظیم گری در درون و بیرون سازمان داشته باشد و در این مسیر هم لازم است مربیان و صاحب‌نظران و منابع انسانی به ذی‌نفعان تبدیل شوند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

تبدیل آموزش فناوری

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.