بازبینی پلی استور گوگل به تعویق افتاد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از رویترز، به این ترتیب مشتریان وقت کافی برای انتخاب شیوه دانلود نرم افزار خواهند داشت.

جیمز دوناتو قاضی دادگاهی در سانفرانسیسکو در رابطه با شکایت آنتی تراست اپیک گیمز(سازنده بازی رایانشی فورتنایت) علیه گوگل این رای را اعلام کرد. گوگل مدعی شده بود رایی که دوناتو در هفتم اکتبر ۲۰۲۴ صادر کرده بود به شرکت آسیب می زند و ریسک های ایمنی، امنیتی و حریم خصوصی متعددی را متوجه اکوسیستم اندروید می کند.

«اپیک گیمز» گوگل را متهم کرده بود از تهدیدهای امنیتی ترسناک و بی دلیل برای حفاظت از سلطه خود بر دستگاه های اندروید و ادامه روند دریافت هزینه های گزاف استفاده می کند.

این شکایت سال گذشته به دادگاه رفت و هیئت منصفه گوگل را در خصوص انحصار غیرقانونی آنکه چگونه مشتریان اپ روی دستگاه های اندروید دانلود کنند و چگونه برای تراکنش های داخل اپلیکیشن هزینه بپردازند، گناهکار اعلام کرد. قاضی نیز به گوگل دستور داد به کاربران اجازه دهند اپ را از پلتفرم های طرف ثالث دانلود کنند. همچنین به گوگل دستور داده شد روش های پرداخت در اپ رقیب را نیز مجاز کند. در کنار این موارد گوگل اجازه ندارد به تولید کنندگان دستگاه های اندروید مبالغی برای نصب پیش فرض اپ هایش پرداخت کند و درآمد حاصل از پلی استور ار با دیگر توزیع کنندگان اپ به اشتراک بگذارد.

دوناتو اجرای رای به تاخیر انداخت تا دادگاه تجدید نظر درخواست جداگانه گوگل برای متوقف کردن دستور قاضی را بررسی کند. البته دوناتو درخواست دیگر گوگل برای توقف اجرای رای برای تجدید نظر وسیع تر در پرونده را رد کرد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.