تغییر موضع سوارس درباره آینده‌اش؛ یک سال دیگر می‌مانم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، قرارداد لوئیس سوارس با تیم فوتبال اینتر میامی دارای بندی است که به باشگاه آمریکایی اجازه می‌دهد ستاره اروگوئه‌ای را برای 12 ماه دیگر در میامی نگه دارد. تا پیش از این تصور می‌شد که خود بازیکن تمایلی به فعال شدن این بند ندارد و در واقع به صورت غیرمستقیم نیز به این موضوع اشاره کرده بود اما اکنون به نظر می‌رسد که موضع او تغییر کرده است و قصد دارد حداقل یک سال دیگر به بازی در کنار لیونل مسی و دیگر هم‌تیمی‌های سابقش در بارسلونا ادامه دهد.

این‌طور که پیداست عملکرد خوب اینترمیامی در مرحله گروهی این فصل MLS و راهیابی آن به دور پلی‌آف بازی‌ها که در ماه‌های پایانی سال جاری برگزار می‌شود، سوارس را مجاب کرده که از بند موجود در قراردادش استفاده کند

نشریه ‌آ اس اسپانیا به نقل از سوارس نوشته است: می‌دانم که وکیلم در حال گفت‌و‌گو با باشگاه است اما من با آرامش خاطر کامل فصل را به پایان می‌رسانم. تصمیم‌گیری با باشگاه است اما من از طرف خودم می‌گویم خوشحال می‌شوم که بمانم.

گفته می‌شود که باشگاه اینترمیامی نیز به تمدید یکساله قرارداد سوارس راغب است به خصوص که روند گلزنی او نیز قابل قبول بوده است. سوارس از ابتدای سال 2024 در تمام رقابت‌ها 22 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.