دفع حمله سایبری بات‌ها از ۱۷۴ کشور دنیا

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه اخیرا با حجم زیادی از حملات سایبری مواجه هستیم که از نقاط مختلف دنیا توزیع شده است، گفت که به طور مثال حملاتی اخیرا از ۱۷۴ کشور دنیا به ما انجام شد که نشان می‌داد حمله مربوط به بات‌هاست.

به گزارش خبرآنی، بهزاد اکبری- مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت درباره حملات سایبری اظهار کرد: حملات سایبری همیشه بوده و در فضای سایبری وجود داشته و در  ایران نیز وجود داشته است اما در مواقعی این حملات زیاد می‌شود.

وی افزود: به خصوص اخیرا با حجم زیادی از حملات سایبری مواجه هستیم که از نقاط مخالف دنیا توزیع شده است. به طور مثال حملاتی که ما دیروز داشتیم از ۱۷۴ کشور دنیا به ما انجام می‌شد که نشان می‌داد حمله مربوط به بات‌هاست. ما این حملات را هم کشف و با آن مقابله می‌کنیم و خوشبختانه تاکنون تلاش کرده‌ایم آن را مدیریت کنیم که کمترین تأثیر را بر روی اپراتورها داشته باشد و قصد هم داریم که هم امکان کشف و مقابله خود را ارتقاء دهیم.

اکبری در ادامه تصریح کرد: در عین حال باید به دنبال این باشیم که ارتباطات بین الملل خود را از نظر کارایی و پایداری خدمات توسعه دهیم که اگر در آینده هم با حملاتی به مراتب شدیدتر مواجه شدیم، زیر ساخت‌های ما دچار مشکل نشود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: خوشبختانه توانستیم این حملاتی که روزها یا هفته‌های اخیر مواجه بودیم را به خوبی مدیریت کنیم اما قطعا نیاز به این داریم که توان خود را  ارتقاء ببخشیم و بازطراحی داشته باشیم تا با شکل موثر با این حملات مقابله کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

سایبری

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.