حسین‌خانی:مومنی پیشرفت خوبی داشته؛قاسم‌پور جلوتر از بقیه است

مصطفی حسین‎‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی درباره تیم اعزامی به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی عنوان کرد: تیم خوبی داریم و همه شانس مدال هستند. رضا مومنی در این مدت پیشرفت خوبی داشته، کشتی‌هایش را در جام تختی و باشگاه‎‌های جهان دیدم و الان هم فکر می‌کنم بعد از تغییر وزن و آمدن به 61 کیلو، چون وزن کم نمی‌کند بتواند کشتی‌های بهتری بگیرد.

وی در مورد حضور آروجائوی آمریکایی و نماینده روسیه در این وزن که جزو مدعیان هستند، گفت:‌ در دنیا همیشه 3-4 کشتی‌گیر خوب هستند که باید برای مدال به آنها رقابت کرد، اگر بتوانی همه آنها را ببری، طلا می‌گیری و به جدول هم بستگی دارد. شرایط رضا مومنی را برای کسب مدال،‌ شرایط خوبی می‌دانم.

حسین‌خانی درباره نماینده 70 کیلوی تیم ملی در آلبانی تصریح کرد:  70 کیلو، باتوجه به اینکه صاحب وزن و کسی که از بقیه شرایط متفاوت‌تری داشته و همه را ببرد،‌ ندارد، یکی از اوزانی است که می‌شود در آن طلا بگیریم. بیشتر کسانی که اینجا کشتی می‌گرفتند برای المپیک،‌ به 65 یا 74 کیلوگرم رفته‌اند.

عضو تیم ملی در وزن 74 کیلوگرم المپیک 2020 توکیو در خصوص محمد نخودی گفت:‌ او مدال‌دار این وزن در 4-5 سال اخیر بوده، مهمترین حریفش جردن باروز است ولی الان در موقعیتی هست که هم او را ببرد و هم رنگ مدالش را بهتر از گذشته کند.

حسین‌خانی در پاسخ به این سوال که آیا جردن باروز با همان آمادگی گذشته در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد؟،‌ تاکید کرد:‌ شرایط آمریکایی‌ها متفاوت است ولی به هرحال سن خواه ناخواه تاثیرگذار است. قطعا باروز به خاطر شرایط سنی‌اش باروز سابق نیست و همین فرصت خوبی را برای نخودی ایجاد می‌کند که بتواند او را ببرد.

سرمربی سابق تیم جوانان تهران درباره وزن 92 کیلوگرم گفت:‌ کامران قاسم‌پور چند سال است در 92 کیلو کشتی می‌گیرد و قهرمان جهان است. اینکه تیلور و سعدالله‌یف هم به آلبانی می‌آیند رقابت‌های قشنگی را در این وزن رقم می‌زند،‌ اما عبدالرشید سعدالله‌یف دو سالی هست که در مسابقه نیست و فقط  یک انتخابی داد و شرایط خیلی خوبی هم نداشت. ضمن اینکه در 92 کیلو باید وزن کم کند. تیلور هم شانس خودش را برای 92 تست می‌کند. به هرحال او در انتخابی آمریکا باخت و کار مربیگری را شروع  کرد و حالا می‌خواهد در وزن بالا رقابت کند. وقتی کار مربیگری را استارت زد، طبیعتا زمان آماده‌سازی‌اش محدود بوده است. شانس کامران قاسم‌پور را به همین دلایل بیشتر از دو حریف روس و آمریکایی‌اش می‌دانم. این یک فرصت خوب برای قاسم‌پور است که با شکست آنها،‌ قهرمان جهان شود.

سرمربی تیم پانلا در لیگ برتر درباره وضعیت تیمش برای دور برگشت عنوان کرد: هنوز در مورد اینکه دور برگشت از کشتی‌گیر خارجی استفاده کنیم، تصمیم‌گیری نشده است. یکی دو کشتی‌گیر هم به ترکیب ما اضافه شدند. با دوستان و حسن رحیمی باید در این زمینه جلسه نهایی را بگذاریم که درمورد دور برگشت تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.