حماس: فرمانده گردان تل السلطان همراه با السنوار به شهادت رسید

جنبش حماس امروز جمعه از شهادت فرمانده گردان تل السلطان از زیر شاخه های گردان های القسام همراه با شهید السنوار در رفح خبر داد.

به گزارش خبرآنی، به نوشته روزنامه «عربی۲۱»، جنبش حماس امروز با انتشار بیانیه‌ای در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که «محمود حمدان» فرمانده گردان «تل السلطان» از زیر شاخه های القسام پس از شهادت یحیی السنوار، رهبر جنبش در یک درگیری مسلحانه با ارتش اشغالگر صهیونیستی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

«خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس امروز در سخنرانی تلویزیونی به صورت رسمی شهادت یحیی السنوار را در درگیری با اشغالگران در شهر رفح اعلام کرد.

الحیه در این سخنرانی تاکید کرد که اسرای صهیونیست تنها با توقف حملات علیه غزه و عقب نشینی کامل اشغالگران از این شهر و آزاد شدن اسرای فلسطینی، باز خواهند گشت.

پس از اعلام رسمی شهادت السنوار گروه های سیاسی جهان عرب و نیز جنبش های مقاومت از جمله حزب الله لبنان و انصارالله یمن شهادت او را تسلیت گفتند.

شهید السنوار ششم ماه اوت پس از شهادت اسماعیل هنیه به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس تعیین شد.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به حملات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد و در نسل‌کشی که در این منطقه به راه انداخته، با هدف قرار دادن خانه ها، کادر پزشکی و خبرنگاران مرتکب کشتارهای متعددی شده است.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در غزه، شمار شهدای این حملات به بیش از ۴۲ هزار تن رسیده و تعداد زخمی ها از ۹۸ هزار تن فراتر رفته، علاوه بر این هزاران فلسطینی نیز هنوز زیر آوارهای غزه مدفون هستند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.