رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی: یکی از سربازهای ما در درگیری با السنوار به شدت زخمی شد

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یکی از نیروهای این ارتش در درگیری با شهید یحیی السنوار و همراهانش به شدت زخمی شده است.

به گزارش خبرآنی، رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه به نقل از یک منبع نظامی اذعان کرد: یکی از سربازها به ضرب گلوله یحیی السنوار و همراهانش به شدت زخمی شد.

این رسانه عبری در ادامه به نقل از فرمانده گردانی که با السنوار و همراهانش درگیر شدند، گزارش داد: السنوار قبل و بعد از اینکه بازویش زخمی شد، نارنجک‌های دستی را پرتاب کرد.

خلیل الحیه، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه امروز در تقدیر از شهید السنوار اظهار کرد: السنوار یک قهرمان شهید است که تا آخرین لحظه حیات خود رو در روی ارتش رژیم اشغالگر ایستاد. خون شهدا مسیر را برای ما روشن خواهد کرد و انگیزه‌ای برای پایداری و ثبات خواهد بود.

وی گفت: حماس تا زمان تشکیل کشور فلسطین در تمام خاک فلسطین به پایتختی قدس به فعالیت و تلاش خود ادامه خواهد داد. شهادت السنوار و دیگر رهبران تنها بر قدرت و صلابت جنبش ما می‌افزاید.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: السنوار زندانبانان را شکست داد و پس از آزادی از زندان‌ به تلاش و جهاد خود ادامه داد تا به پرافتخارترین مدال و مقام شاهد و شهید رسید. السنوار بدون برنامه‌ریزی به جلو برخاست و در خط مقدم درگیر شد و بین مواضع جنگی حرکت کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه از ترور السنوار طی درگیری‌ها و حملاتی در جنوب نوار غزه خبر داده بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.