استانداردسازی آسانسورهای شهرداری تهران در حال انجام است

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، حسن رجبیان شایگان؛ مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده‌های کارکنان اداره کل پشتیبانی شهرداری که صبح امروز با حضور مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران، سید احمدی علوی؛ رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران و میثم حسینقلی‌زاده؛ مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد، از تلاش‌ها و خدمات بی‌وقفه کارکنان این اداره قدردانی کرد.

رجبیان شایگان در این مراسم با بیان اینکه برای نخستین بار، با همکاری اداره کل رفاه شهرداری و به تأکید علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، و لطف‌الله فروزنده؛ معاون مالی و اقتصادی شهرداری، برنامه‌هایی برای تکریم و حمایت از خانواده‌های کارکنان اداره کل پشتیبانی تدوین شده است، به تلاش‌های انجام‌شده اشاره کرد.

مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران همچنین به طرح مولدسازی ساختمان‌های شهرداری اشاره کرد و افزود: طبق برنامه‌های جدید، شهرداری تهران تصمیم دارد پردیس‌های مختلفی در مرکز شهر ایجاد کند تا تمامی ادارات کل، سازمان‌ها و شرکت‌ها به‌صورت متمرکز در این پردیس‌ها مستقر شوند. در همین راستا، پردیس شماره 2 که ساختمان خیام (یا ساختمان روزنامه اطلاعات) است، طی سال گذشته بازسازی شده و در حال حاضر 1100 نفر از کارکنان شهرداری در آن مستقر هستند.

وی گفت: تا پایان سال، پردیس شماره 3 نیز با وسعت بیش از 20 هزار متر مربع و ظرفیت استقرار 1300 نفر افتتاح خواهد شد. این پردیس در نزدیکی پردیس شماره 2 قرار دارد و مراحل تجهیز آن در حال تکمیل است.

رجبیان شایگان اضافه کرد: احداث پردیس شماره 4 نیز آغاز شده است؛ این پردیس در مجاورت ساختمان معاونت مالی شهرداری تهران قرار دارد و هم‌اکنون مراحل اولیه تخریب و خاکبرداری انجام شده است. این پردیس با 56 هزار متر مربع زیربنا، شامل 30 هزار متر مربع فضای اداری خالص، ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. این پردیس‌ها بخشی از تلاش‌های شهرداری برای بهبود ساختار و خدمات اداری به کارکنان و شهروندان هستند.

مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران ادامه داد: یکی از دیگر اقدامات مهمی که به آن اشاره کرد، اخذ استاندارد برای آسانسورهای ساختمان‌های شهرداری است.

وی تأکید کرد که پیش از حادثه‌ای که در منطقه 18 رخ داد، شهرداری تهران برنامه‌ریزی برای استانداردسازی آسانسورهای ساختمان‌های خود را آغاز کرده بود.

به گفته رجبیان شایگان، با توجه به این‌که برخی از ساختمان‌های شهرداری از قدیم باقی مانده‌اند و تاکنون اقدام جدی برای اخذ استاندارد آسانسورها انجام نشده بود، این پروژه هم‌اکنون در دست اجرا است و تشریفات مربوط به اخذ استانداردهای لازم برای آسانسورها در حال انجام است.

رجبیان شایگان در پایان تأکید کرد که شهرداری تهران تلاش دارد تا با بهبود خدمات پشتیبانی، رفاهی و اداری، کیفیت زندگی و کار کارکنان خود را ارتقا دهد و خدمات بهتری به شهروندان ارائه کند. این اقدامات در چارچوب برنامه‌های مصوب شهرداری و با تأکید بر ایمنی و بهره‌وری در تمامی بخش‌ها انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران نیز در این مراسم با تأکید بر اهمیت فعالیت‌های نیروهای پشتیبانی شهرداری تهران گفت: در هر اقدامی، افراد زیادی مشغول به کار هستند که بسیاری از آن‌ها دیده نمی‌شوند، اما تأثیرگذاری آنها در کارهای خود غیرقابل انکار است.

وی به فعالیت کارکنان اداره‌کل پشتیبانی اشاره کرد و افزود: اگر این افراد نباشند، چهره شهر تغییر می‌کند. همان‌طور که یک کارخانه بدون یک پیچ خراب می‌شود، شهر هم بدون تلاش این افراد نمی‌تواند به خوبی کار کند. شهر تهران مانند یک موجود زنده است و باید افرادی تلاش کنند تا مردم در آسایش زندگی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما در شهرداری و شورا به عنوان خادم مردم خدمت می‌کنیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم. کار اداره پشتیبانی کار کوچکی نیست؛ اگر این پشتیبانی‌ها وجود نداشته باشد، بسیاری از مسائل متوقف می‌شود و شهر نمی‌چرخد.

چمران همچنین تأکید کرد که شهر تهران به عنوان یک شهر زنده اصولاً تعطیلی ندارد و همه باید برای آن تلاش کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.