تقابل استقلال با گاندوی زخمی قبل از رویارویی با النصر

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، روز دوم از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز (جمعه) با انجام یک دیدار پیگیری می‌شود و استقلال در ورزشگاه شهدای شهرقدس پذیرای ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود. علی‌رغم اینکه سه تیم پرسپولیس، سپاهان و تراکتور (نمایندگان دیگر فوتبال ایران در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا 2) درخواست لغو بازی‌شان را دادند، اما استقلالی‌ها خواستند با برگزاری بازی‌ این هفته خود با ذوب‌آهن، بازیکنان‌شان را در شرایط مسابقه نگه دارند تا با آمادگی بیشتری به مصاف النصر عربستان بروند.

 

استقلال که همچنان با سرمربی موقت در میدان حاضر می‌شود بعد از برد 2 بر یک مقابل هوادار و بهبودی نسبی اوضاعش در جدول این هفته از مصاف با ذوب‌آهن تنها یک چیز می‌خواهد؛ بُرد. برد مقابل گاندوی زخمی که در هفته هفتم در خانه با چهار گل به آلومینیوم باخت. اصلاً شاید همان باخت استقلال را وسوسه کرده است تا به جای تعویق تن به بازی بدهد، قبل از مسابقه حساس مقابل رونالدو و یارانش در النصر.

سهراب بختیاری‌زاده آمده است اوضاع استقلال را برای حضور سرمربی جدید فراهم کند و اینکه آبی‌ها دوره گذار را با کمترین مشکل طی کنند. برد در گام اول و آرامش در تمرینات خبر خوبی برای هواداران استقلال است، اما اگر برخی حواشی بگذارد. مثلاً یکی از آنها کنار گذاشته شدن سیدحسین حسینی از تیم تا قبل از تعیین تکلیف او از جانب کمیته انضباطی باشگاه است.

 

با تصمیم باشگاه استقلال سنگربان ملی‌پوش آبی‌ها امروز بازی نمی‌کند تا محمدرضا خالدآبادی برای دومین بار فرصت ایستادن درون دروازه این تیم را پیدا کند. باید دید مدیران استقلال تا بازی مقابل النصر همچنان بر مواضع خود مبنی بر کنار گذاشتن سیدحسین حسینی استوار می‌مانند یا اینکه متناسب با عملکرد امروز خالدآبادی تصمیمی جدید می‌گیرند.

علاوه بر سیدحسین حسینی که شرح احوال او در بالا آمد، استقلال امروز و شاید در چند دیدار آتی ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی و ایمان سلیمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

در سوی دیگر میدان، ذوب‌آهنی قرار دارد که فصل گذشته را با رتبه پنجمی به پایان رساند اما اوضاع این تیم قدیمی اصفهان در فصل جاری خیلی روبه‌راه نیست. شاگردان ربیعی در هفت بازی گذشته تنها توانستند یک بار پیروز از زمین خارج شوند و هم‌اکنون در رتبه دوازدهم قرار دارند و امروز هم در مصاف با استقلال قطعاً ابتدا برای نباختن پا به زمین می‌گذارند و پس از آن نیم‌نگاهی هم به پیروزی خواهند داشت.

جدول رده‌بندی لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال , تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ,

در روز نخست از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز گذشته سه دیدار برگزار شد که نتایج آنها به شرح زیر است:

چادرملو اردکان یک - خیبر خرم‌آباد صفر

شمس‌آذر قزوین یک  - هوادار تهران یک

استقلال خوزستان 3 - مس رفسنجان 2

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.