مارکو: برای برد آمده بودیم اما مغلوب اشتباهات داوری شدیم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی از یزد، مارکو اورلیو در نشست خبری پس از بازی چادرملو - خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: البته که ما به دلیل نتیجه بازی امشب خیلی ناراحت هستیم و اینجا آمده بودیم که بازی را ببریم. ما استراتژی و روش بازی خود را تنظیم کردیم و بازی رو به جلویی انجام دادیم تا به گل برسیم.

 

وی ادامه داد: برای هر کسی که این بازی را دیده باشد خیلی واضح است که ما دائماً در تلاش برای خلق گل بودیم، اما دو پنالتی به شکل مستقیم روی این بازی تأثیر گذاشت و نتیجه بازی را رقم زد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد خاطر نشان کرد: نمی‌خواهم این را بگویم، اما هر کسی این دو صحنه را در تلویزیون دیده باشد مطمئن است که پنالتی نبودند. ما یک پنالتی واضح در محوطه جریمه حریف داشتیم، اما داور هیچ نظری نداشت.

اورلیو با ابراز امیدواری از اینکه داوری دیدارهای آتی تیمش جوانمردانه باشد، تصریح کرد: حالا ما شش امتیاز را به این دلیل از دست دادیم که اشتباهات داوری در بازی‌های ما وجود داشته است و این روی مسیر ما برای رسیدن به اهداف‌مان تأثیر گذاشته است.

وی همچنین یادآور شد: اگر به بازی نگاه کنید ما در نیمه اول برابر بودیم و در استراحت بین دو نیمه تغییراتی را داشتیم و تیم ما در نیمه دوم تهاجمی‌تر بازی کرد. ما خیلی، خیلی و خیلی موقعیت‌های گلزنی خلق کردیم، اما متأسفانه توپ از خط عبور نکرد. اگر بازی را دیده باشید گل دریافتی ما اشتباهی واضح از داور بود و موقعیت اصلاً خطا نبود.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ادامه گفت: اگر آن گل را نمی‌خوردیم نتیجه صفر - صفر می‌شد و تمام آمارها برتری ما را در این بازی نشان می‌داد.

اورلیو در مورد اینکه چرا از بازیکنانی که به تازگی از مصدومیت خارج شدند، استفاده نکرده است، تأکید کرد: تمام بازیکنانی که از مصدومیت برمی‌گردند آنقدر آماده نیستند که سریع به کار گرفته شوند و من ترجیح می‌دهم در نیمه دوم از آنها استفاده کنم تا شانس بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.