قربانی: لیگ برتر کشتی یک قهرمانی به تیم ستارگان بدهکار است

مرتضی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره با تقویت تیمش برای دور برگشت لیگ برتر آزاد با جذب دو تن از اعضای تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2024 آلبانی اظهار داشت: با رضا مومنی و کامران قاسم‌پور قرارداد بستیم. در این ایام هم باوجود تعطیلی لیگ، ما اردوهای‌مان را ادامه دادیم. شاید ستارگان تیم‌داری به معنای واقعی کلمه را در لیگ کشتی در این 14 سال حضور در مسابقات معنی کرده باشد. الان هم هدف‌مان با کشتی‌گیرانی که در اختیار داریم که برخی از آنها سرشناس نیستند، این است که در تمرین و مسابقه رشد کنند و به درجه و جایگاهی برسند که به درد کشتی کشور بخورند. ما طی این سال‌ها داشتیم کشتی‌گیرانی که هیچ تیمی آنها را نمی‌خواست، اما بعد از شش ماه عضو تیم ملی شدند و یا پیشرفت چشمگیری را تجربه کردند.

 

وی ادامه داد: عباس ابراهیم‌زاده و عادل پناهیان از جمله این نفرات بودند که عضو ستارگان بودند و بعد در مسابقات انتخابی عملکرد خوبی داشته و به اردوی تیم ملی و مسابقات برون مرزی دعوت شدند. سال گذشته پناهیان تازه به 74 کیلو آمده بود، ما به او میدان دادیم یا عباس ابراهیم‌زاده که چند کشتی پیش ما گرفت و نتایجش خوب نبود، اما رو به پیشرفت بود. الان هم در تیم ما کشتی‌گیرانی هستند که شاید خیلی سرشناس نیستند در حد چهارم و پنجم تیم ملی هستند، ولی مطمئنم در قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی این فیلترها را رد می‌کنند و این برای ما حائز اهمیت است.

مدیر و سرمربی تیم ستارگان پاس ساری تأکید کرد: قهرمانی در لیگ برتر چه گلی به سر ما می‌زند؟ البته که این خودش افتخاری هست اما برای من لذتبخش‌تر از آن در نهایت فرصتی است که به کشتی‌گیر برای نشان دادن توانایی‌هایش داده‌ایم.

قربانی با اشاره به حضور مستمر ستارگان در لیگ برتر آزاد، خاطرنشان کرد: هر چند دور برگشت لیگ حدوداً یک ماه دیگر آغاز می‌شود، اما بچه‌های ما در سالاردره مستقر شده و تمرینات منظمی را برگزار می‌کنند برای آنکه بدن‌شان آماده شود. لیگ برتر کشتی ایران یک قهرمانی به ستارگان بدهکار است و باید بالاخره یک بار این اتفاق بیافتد. ما سه نایب قهرمانی و یک سومی لیگ برتر و دو بار سومی باشگاه‌های جهان را در کارنامه داریم و یک قهرمانی در کارنامه ستارگان کم است و ان‌شاءالله با تلاش دوستان و تعامل، غیرت و تعصب کشتی‌گیران‌مان این اتفاق خواهد افتاد. تیم‌مان متحد و یکدل است و این برای خود من خیلی ارزش دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.