پوگبا: حاضرم برای ماندن در یوونتوس حقوقم را کاهش دهم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، پل پوگبا اخیراً فرجام‌خواهی‌اش در مورد محرومیت چهار ساله‌اش به دلیل مصرف خودسرانه یک مکمل غذایی که در لیست مواد ممنوعه آژانس مبارزه با دوپینگ بوده، جواب داد و حالا او می‌تواند از ماه مارس سال 2025 به میادین فوتبال برگردد اما گفته می‌شود یوونتوس نمی‌خواهد به همکاری با او ادامه دهد و به دنبال توافقی برای فسخ قرارداد با این هافبک فرانسوی است.

حدود 10 روز پیش رأی صادره توسط دادگاه ورزشی اروپا برای کاهش محرومیت پل پوگبا به 18 ماه از سوی دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) نیز تأیید شد و به این ترتیب پوگبا تا حدود پنج ماه دیگر قادر خواهد بود دوران بازیگری‌اش را از سر بگیرد. او در ماه آگوست سال 2023 با محرومیت 4 ساله مواجه شده بود که در نتیجه آن از هفته نخست فصل گذشته تا کنون از میادین به دور بوده است. 

پل پوگبا شب گذشته در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» گفت: می‌خواهم دوباره برای یوونتوس بازی کنم. حاضرم برای ماندن در یووه دستمزدم را کم کنم. من با تیاگو موتا صحبت خواهم کرد. می‌خواهم دوباره نشان دهم که بازیکن بزرگی هستم. مطمئناً یک پوگبای جدید را خواهید دید، حتی بهتر از قبل. پوگبایی با عزم و انگیزه بیشتر. احساس می‌کنم بچه‌ای هستم که می‌خواهد دوباره بازیکنی حرفه‌ای شود. این چیزی است که مرا به جلو سوق می‌دهد.

وی در ادامه تأکید کرد: همه ما انسان هستیم و احساسات داریم. وقتی آن محرومیت اعلام شد، تازه فهمیدم زندگی چیست. پل پوگبا دیگر آن مرد معروف نیست و مردم در این مدت از من دوری می‌کردند و دوستانم دیگر مثل سابق به من زنگ نمی‌زنند. قبلاً به هفته‌های مد و رویدادهایی از این دست دعوت می‌شدم اما حالا آنها می‌گویند؛ "ما نمی‌توانیم از پوگبا استفاده کنیم".

هافبک فرانسوی یوونتوس که تصویرش در شماره امروز (پنجشنبه) روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» روی جلد رفت، همچنین در گفت‌وگو با این روزنامه گفت: حاضرم برای ماندن در یوونتوس حقوقم را کاهش دهم. من فقط به تمرین و بازی برای یوونتوس فکر می‌کنم. نیاز به صحبت کردن نیست. من در زمین حرف خواخم زد و تیاگو موتا با چشمانش مرا قضاوت خواهد کرد.

تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا , پل پوگبا , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , ژوزه مورینیو ,

پوگبای 31 ساله همچنین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس»، درباره احتمال پیوستنش به میلان در آینده گفت: غیرممکن است. حتی اگر زلاتان ابراهیموویچ هم با من تماس بگیرد! خود او هم می‌داند که من به یوونتوس خیانت نمی‌کنم. من خودم را در پیراهنی دیگر تصور نمی‌کنم. تمام تمرکز من پوشیدن دوباره پیراهن یووه است. من کلاهبردار نیستم، من آدم روراستی هستم. اگر دوپینگ کرده بودم، مشکلی برای اعتراف به آن نداشتم.

وی همچنین درباره رابطه‌اش با ژوره مورینیو در زمان حضورشان در منچستریونایتد اظهار داشت: رابطه ما در آغاز عالی بود و مورینیو یکی از دلایلی بود که به منچستریونایتد بازگشتم، چون پس از صحبت با ژوزه، او مرا متقاعد کرد که برگردم. در ادامه اما رابطه ما فراز و نشیب زیادی داشت.

نیکولو اسکیرا خبرنگار ایتالیایی اما خبر داد؛ پل پوگبا در برنامه‌های یوونتوس جایی ندارد و برای بازی به یووه باز نخواهد گشت. مدیر برنامه او در حال حاضر در حال بررسی بازار نقل‌وانتقالات برای یافتن راه‌حلی مناسب بوده و این در حالی است که باشگاه‌های عربستانی و باشگاه‌هایی از MLS جویای وضعیت این هافبک فرانسوی شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.