شیطنت رسانه اروپایی به نفع قاتلان اسرائیلی!

شیطنت رسانه اروپایی و شارلاتانیزم رسانه فتنه به نفع قاتلان اسرائیلی!

سپاه با اسرائیل جلسه داشت؟!

یک رسانه اروپایی در یکی از صفحات شبکه‌های اجتماعی بخش فارسی خود متن کوتاهی با عنوان «شایعه یا واقعیت» گذاشته و در آن گفته که ادعا شده است فردی از سپاه با اسرائیلی‌ها در مجارستان جلسه گذاشته است!

صدر و ذیل و محتوای خبر برای آنها که سواد رسانه‌ای داشته باشند، پوچ بودن و طنز بودن آن را نشان می‌دهد، امّا این رسانه اروپایی در این بخش چکیده خود صرفاً طرح موضوع کرده و پاسخی به سوال خود نداده است. هرچند لینکی در انتهای متن آورده و برای اطلاع بیشتر به سایت خود ارجاع داده است.

با این حال یک کانال تلگرامی دست‌چندم وابسته به فرزند یکی از فتنه‌گران سال 88، همین تکه را بازنشر کرده، بدون اینکه به سرنوشت این سوال که در سایت آن رسانه اروپایی به آن پرداخته شده است، اشاره شود.

نگاهی به سایت این رسانه اروپایی نشان می‌دهد که خود این سایت هم موضوع را تکذیب کرده و گفته است که هم جزئیات درج شده در این خبر، غلط است (مثلاً هتلی که عنوان شده اصلاً در آن شهری که گفته شده وجود ندارد!) و هم اصل ماجرا (جلسه مقام سپاه با اسرائیلی‌ها!)، کلاً وجود خارجی ندارد و هیچ رسانه مجارستانی هم، برخلاف ادعاهایی که در شبکه‌های مجازی شده، چنین مطلبی منتشر نکرده است.

با این وجود، اگر اقدام رسانه اروپایی را که خلاصه‌ی غلط اندازی در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده، شیطنت بدانیم، حتماً اقدام کانال فتنه‌گر داخلی، شارلاتانیزم است، چرا که صرفاً اصل شبهه را منتشر کرده و هیچ اشاره‌ای به اینکه خبر از اساس کذب بوده و تکذیب شده است، نکرده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.