حبیبا: همه ما باید در هر نقشی برای ارتقا سلامت تلاش کنیم

به گزارش خبرنگار دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، سعید حبیبا رییس سازمان امور دانشجویان در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی سلامت دانشجویان که در دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت مساله سلامت دانشجویان گفت: برخورداری از استاندارهای مهم سلامت یکی از حقوق اساسی هر فرد است و صرف نداشتن بیماری به معنای سلامت نیست.

وی ادامه داد: باید ارتقا حفاظت و احیای سلامت در همه ابعاد دغدغه حیاتی برای همه افراد و جوامع باشد.

حبیبا تاکید کرد: سالها فعالیت در حوزه دانشجویی به من آموخته است همه ما در هر جایگاهی هستیم می‌توانیم نقش معلمی خود را برای ارتقا سلامت ایفا کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: هدف اصلی جشنواره بر این موضوع تاکید دارد که می‌توان زبان‌مشترک برای گسترش سلامت ایجاد کرد و براساس آمار و گزارش‌های موجود حتی در کشورهای توسعه یافته نیز گاها مشاهده می‌شود کودکان و جوانان آنها نیز مهارت سلامت محدودی دارند.

وی با اشاره به اینکه ما براساس دغدغه‌هایی اینجا هستیم  و به هم اعتماد کرده‌ایم، گفت: ما تجارب خود را به اشتراک می گذاریم و تا زمانی که من در این مسئولیت هستم برای توسعه مولفه‌های سلامت تلاش خواهم کرد که این امر بدون همراهی دانشجویان میسر نیست و امید است با برگزاری چنین نشست‌هایی زمینه برای فعالیت مشترک دیگر فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

حبیبا ارتقا سلامت

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.