بررسی‌های دقیق‌تری در خصوص علت حادثه حریق پترو شوشتر انجام می‌شود

خبرآنی/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در بررسی‌های اولیه، علت حادثه پترو شوشتر عدم رعایت نکات ایمنی در سوختگیری ماشین حمل سوخت، بوده است و بررسی‌های دقیق‌تر در این خصوص انجام خواهد شد.

علی مهدی پور در گفت و گو با خبرآنی در تشریح حادثه آتش سوزی پترو شوشتر با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۲۲ سه شنبه رخ داد و آتش در حوالی ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه مهار شد. اظهار کرد: پس از وقوع حادثه، با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری و مدیریت بحران استان و شهرستان، شهرداری شوشتر، تیم‌های کمکی آتش نشانی و امدادی از شهرستان‌های دیگر، مجموعه نفت و شهرک‌های صنعتی استان برای کمک به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مهار آتش سوزی پنج ساعت به طول انجامید، افزود: ۲۵ ماشین آتش‌نشانی به همراه جمعیت هلال احمر و اورژانس در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ضمن قدردانی از زحمات کلیه کسانی که در مهار این آتش‌سوزی همکاری کردند، گفت: جا دارد از سازمان‌های آتش‌نشانی شوشتر و شهرهای اطراف و همکاران آتش‌نشان در شهرک‌های صنعتی تشکر شود.

 مهدی پور اظهار کرد: در این حادثه شش نفر مصدوم شدند که دو نفر از آن‌ها به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز اعزام شدند و چهار نفر دیگر که دچار سوختگی‌های سطحی یا مصدومیت از ناحیه پا شده بودند در بیمارستان شوشتر تحت درمان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه عدم رعایت نکات ایمنی در سوخت گیری علت بروز سانحه در شرکت پارس پترو شوشتر بوده است، گفت: در بررسی‌های اولیه، علت حادثه عدم رعایت نکات ایمنی در سوختگیری ماشین حمل سوخت، مشاهده شده است و بررسی‌های دقیق‌تر در این خصوص انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.