طرح اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 در راه مجلس

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، جعفر قادری از تهیه طرح «اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی» در مجلس خبر داد و گفت: به زودی طرح اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 بارگذاری خواهد شد، از این رو در راستای ارائه این طرح منتظر دولت نخواهیم ماند، مگر اینکه دولت لایحه ای ارائه دهد، در این صورت ما از این لایحه استقبال خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی بیان کرد: اگر دولت در این بخش لایحه‌ای به مجلس شورای اسلامی ارائه ندهد با توجه به معضلات و مشکلاتی که وجود دارد، این مسئله به سرعت در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه طرح اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی به اصطلاح دست و پای تولید را باز خواهد کرد، بیان کرد: مفاد این طرح در دولت گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به اندازه کافی مورد چکش کاری بوده است.

قادری تاکید کرد: این طرح کار مشترکی بین اتاق بازرگانی، دولت، مرکز پژوهش‌ها و مجلس است، بنابراین این طرح از ابعاد و زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. در صورت شروع فعالیت‌های ما در این بخش اگر دولت لایحه‌ای در این زمینه به مجلس ارائه دهد،سعی می‌کنیم موارد را با هم ادغام کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی یک کار مهمی است، ادامه داد: دو الی سه سال بر روی تدوین و تهیه این طرح، زمان صرف شده است./

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.