پای هوش مصنوعی به رشته شنا باز شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی، دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی عصر سه‌شنبه 24 مهرماه در محل فدراسیون برگزار شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی، گزارش جامعی از فعالیت‌های این فدراسیون در ابعاد قهرمانی، همگانی، آموزشی و تربیتی ارائه داد.

رئیس فدراسیون با اشاره به تفکرات راهبردی وزیر ورزش و جوانان و تاکید بر بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در عرصه ورزش کشور اظهار داشت: اندیشه‌های وزیر ورزش و جوانان و حمایت از ورزشهای پایه و پرمدال به یک پشتوانه‌ مهم برای توسعه‌ ورزش‌های آبی و تحقق انتظارت در مدال آوری در آسیا و ورودی‌های خوب در المپیک تبدیل شده است.

تحلیل و بررسی در خصوص حضور جان اونسوی مدیر فنی تیم‌های ملی شنا، تشکیل سازمان تیم‌های ملی شنا در راستای ستاد عالی بازی‌های آسیایی و المپیک همچنین بازخورد رویدادهای مختلف رقابتی در بخش‌های دختران و پسران، جشنواره‌های روز جهانی شنا در سراسر کشور صورت گرفت.

در خصوص حضور تیم واترپلوی ایران به تورنمنت دریای خزر آستاراخان و بازخورد بازی‌های خوب این تیم بویژه مقابل تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان روسیه همچنین ادامه‌ فرآیند آماده‌سازی تیم ملی واترپلوی برای حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است بهمن ماه برگزار شود، بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

مرور برنامه‌های نیم فصل دوم سال جاری در زمینه‌ لیگ‌های شنا و واترپلو و مسابقات مختلف شیرجه در دو بخش آقایان و بانوان و همچنین جشنواره‌های مختلف و مسابقات قهرمانی کشور از دیگر محورهای مهم جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی بود.

گزارشات مالی فدراسیون ورزش‌های آبی نیز توسط خزانه‌دار فدراسیون ارائه شد.

جشنواره بزرگ استعدادیابی شنا به مناسبت هفته تربیت‌بدنی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در یکی دیگر از محورهای جلسه‌ هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی، پیمان گرامی مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون ورزش‌های آبی با بیان اینکه فرآیند استعدادیابی از سه سال پیش آغاز شده است، از طراحی اپلیکیشن استعدیابی ورزش‌های آبی بر اساس هوش مصنوعی توسط فدراسیون ورزش‌های آبی خبر داد و تصریح کرد: اپلیکیشن استعدادیابی ورزش‌های آبی با استفاده از هوش مصنوعی باعث شد که 19 هزار و 154 استعداد شناسایی شوند، 3 هزار و 814 نفر جذب، 956 نفر پرورش یافتند و 216 استعداد هم نگهداشت شدند.

در این جلسه، کاوه احمدی، پیمان گرامی، کوروش صبوری، شهرناز ورنوس، حمیده صادقی، محمد علی‌آبادی، هادی بیداریان، حمیدرضا اسکندریون و محمد صالحی، مرتضی محسنی به عنوان اعضای هیئت رئیسه‌ حاضر در این جلسه به بیان دیدگاه‌های تخصصی خود در خصوص تسریع در فرآیندهای مختلف و مرتبط با فدراسیون ورزش‌های آبی پرداختند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

مصنوعی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.