تکمیل راه‌آهن چابهار "زنگزور" را از صرفه اقتصادی خارج می‌کند

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، رضا مسرور در نشست با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با موضوع بررسی و ارزیابی پروژه‌های قرارگاه در مناطق آزاد با اشاره به اولویت‌های اقتصادی دولت چهاردهم در بر طرف کردن مشکلات مردم به همت و انسجام ملی و توسعه متوازن بر این نکته اظهار کرد: اگر بخواهیم مناطق آزاد نقش موثری در اقتصاد داشته باشند باید مزیت‌های قانونی آن را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به اهمیت کریدور میانی و ظرفیت‌های لجستیکی و ترانزیتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شمالی ایران، افزود: تکمیل خطوط ریلی چابهار و همچنین مسیر جلفا به چشمه ثریا می‌تواند بسیاری از تهدیدات متصور از جمله کریدور زنگزور را از صرفه اقتصادی خارج کند.

وی از تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات پروژه‌های مناطق آزاد قشم و چابهار خبر داد و گفت:  مناطق آزاد در حوزه تأمین مالی پروژه‌ها، تخصصی عمل نمایند.

سردار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) نیز در این نشست بر همکاری با دبیرخانه شورایعالی برای حل مشکلات و موانع در پروژه‌های قرارگاه در مناطق تأکید کرد و افزود: همه مشکلات در پروژه‌ها نقدینگی نیست، اگر عزم و اراده و همدلی نباشد با نقدینگی هم کاری پیش نخواهد رفت.

وی گفت: مردم و سرمایه‌گذاران اخبار رسانه‌ها اهمیت ندارد، بلکه آنچه را که می‌بینند در موردش نظر می‌دهند. 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.