حملات موشکی مقاومت لبنان به شهر صفد و مواضع نظامی صهیونیست‌ها

ارتش اشغالگر برای بیست و چهارمین روز متوالی به تجاوزات گسترده خود به لبنان از جمله ضاحیه جنوبی بیروت ادامه می‌دهد این در حالی است که حزب‌الله حملات خود را به پایگاه‌ها و محل استقرار ارتش اشغالگر و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال تشدید کرده و در عین حال با تلاش ارتش اشغالگر برای نفوذ زمینی از طریق شهرک‌های جنوب لبنان مقابله می‌کند.

به گزارش خبرآنی، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت اسلامی ساعت ۰۳:۴۰ بامداد چهارشنبه در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و مردم این کشور شهرک یفتاح را موجی از موشک بمباران کردند.

حزب‌الله همچنین در ۲ بیانیه جداگانه اعلام کرد ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز مواضع توپخانه رژیم صهیونیستی را در دیشون و دلتون موشک باران کرد.

طبق بیانیه دیگری از حزب‌الله لبنان شهر صفد نیز راس ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد امروز هدف حملات موشکی مقاومت قرار گرفت.

رسانه‌های عبری نیز تایید کردند که بر اثر حمله موشکی اخیر از لبنان در شهر اشغالی صفد تلفاتی وارد شده است.

رسانه‌های عبری افزودند: در آخرین حمله موشکی از لبنان بر اثر سقوط پنج موشک در حیاط منزلشان ۲ شهرک نشین در صفد مجروح شدند.

منابع اسرائیلی اعلام کردند که در این موج حمله بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت صفد و اطراف آن شلیک شده است. فیلم‌ها نشان می‌دهد که موشک‌های پدافند هوایی و گنبد آهنین فعال شده‌اند.

بمباران جدید از لبنان ده‌ها هزار صهیونیست را مجبور کرد به پناهگاه‌ها بروند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.