سلیمی: هواداران فولاد به آینده تیم خوشبین باشند

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی درباره شرایط فولاد عنوان کرد: فولاد با یحیی گل‌محمدی می‌تواند به روزهای اوج خود بازگردد. در فوتبال ایران چالش زیاد است اما هنوز هم ظرفیت‌ها و استعدادهای فردی زیادی در آن وجود دارد. خوزستان هنوز هم معدن این استعداد است و آکادمی فولاد می‌تواند بهترین بستر برای رشد استعدادهای بومی خوزستان باشد و خوشبختانه این نگاه هم در میان مدیران باشگاه و هم  گل محمدی وجود دارد.

وی ادامه داد:  فوتبال و فولاد دلخوشی مردم خوزستان و اهواز است. در دو، سه فصل گذشته فولاد شرایط مناسبی در جدول نداشت و  روزهای خوبی را حتی در شکل بازی تیمی تجربه نکرده بود. به همین دلیل هواداران فولاد که عجیب به این تیم وابسته هستند، زجر زیادی را در فصول گذشته متحمل شدند اما این فصل قطعاً با حضور گل محمدی و کادرفنی با تجربه شرایط تیم متفاوت خواهد بود همچنان که می بینید در پایان هفته هفتم فولاد در رده چهارم جدول ایستاده است.

سلیمی در مورد شرایط فوتبال ایران تصریح کرد: از لحاظ سخت افزاری شرایط مناسبی در داخل کشور وجود ندارد و این کمبودها به فوتبال ما ضربه می‌زند. فولاد یکی از معدود تیم‌هایی است که از امکانات خوبی در داخل برخوردار است و نیاز است که از این شرایط صیانت شود.

دروازه‌بان سابق فولاد در رابطه با وضعیت دروازه‌بانی در ایران گفت: به این موضوع در فوتبال پایه‌ اهمیت داده نشده و به صورت تخصصی پرداخته نمی‌شود. پست دروازه‌بانی در فوتبال ما دچار افت عجیبی شده به گونه‌ای که در یک دهه اخیر دروازه‌بان خاصی به فوتبال ما معرفی نشده است.

وی در مورد دروازه‌بانان خارجی حاضر در فوتبال ایران گفت: حضور 5 گلر خارجی در لیگ برتر هم این موضوع را تأیید می‌کند که نتوانسته‌ایم دروازه‌بان‌های خوبی پرورش دهیم. در سال‌های گذشته شاهد این بودیم که قانون عدم جذب دروازه‌بان خارجی تصویب شد ولی با این حال در پی کم ارزش شدن نقش مربیان دروازه‌بانی در چند سال اخیر خروجی مناسبی نداشتیم و این مورد در آینده نزدیک به  کل فوتبال ما و هم تیم ملی ضربه خواهد زد.                                                                            

بازیکن پیشین فولاد در پایان به شرایط تیم ملی اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر چاره‌ای جز حمایت از تیم ملی نداریم اما برای مسابقات بزرگتر قطعاً به تیمی مقتدرتر نیاز داریم. برخی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی 2026 شرایط حضور در تیم ملی و مسابقات را نخواهند داشت و به همین دلیل باید به جوان‌ترها بازی داد. همین موضوع می تواند ما را دچار یک چالش جدی کند چرا که لیگ برتر ایران بطور واقعی بازیکن ساز نیست.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.