شروط متوهمانه رژیم صهیونیستی برای پایان تجاوزات به لبنان

یک رسانه عبری از شروط متوهمانه رژیم صهیونیستی برای توقف حملات تجاوزکارانه خود به لبنان پرده برداشت.

به گزارش خبرآنی، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی طرز فکر مقامات رژیم اشغالگر درباره روز بعد از جنگ در لبنان را فاش کرد و گزارش داد: اسرائیل خطوط قرمز روشنی را برای حل و فصل مشکلات و یا پایان دادن به جنگ با لبنان ترسیم کرده است.

این شبکه گزارش داد: اسرائیل در دام خاصی گرفتار شده است؛ چراکه از یک سو علاقه‌ای به کار در سطح وسیع در لبنان ندارد و از سوی دیگر به نهادهای بین‌المللی مانند یونیفل برای اجرای توافقات میان ۲ طرف اعتماد ندارد.

این شبکه از مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی نقل کرد: سناریوی پایان جنگ در قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل ارائه شده و اجرای آن مستلزم استقرار نیروهای حزب‌الله در شمال رودخانه لیتانی و نه نزدیک مرز است.

این مقامات گفتند: اسرائیل خواستار آزادی عمل کامل در لبنان بوده و این یک شرط و خط قرمز برای آن است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در ادامه آورده است: این ترتیب مستلزم حمایت بین‌المللی است و کشورهای جهان باید بپذیرند که در صورت عدم رعایت توافق، ارتش اسرائیل در لبنان عملیات خواهد کرد. خواست نهادهای امنیتی تنها از بین بردن توانایی‌های حزب‌الله نیست، بلکه ایجاد سازوکارهایی است که به کنترل امنیتی لبنان کمک کند.

طبق این گزارش، یکی از شروط اصلی ارتش رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به درگیری‌ها، کنترل مرز لبنان و سوریه و روستاهای جنوب این کشور است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر به گمان اینکه می‌تواند قدرت نظامی حزب‌الله را تضعیف کند، حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.