پیشرفت ۳۱ درصدی واحدهای در حال ساخت نهضت ملی مسکن در خوزستان

خبرآنی/خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پیشرفت فیزیکی واحدهای نهضت ملی مسکن در حال ساخت در خوزستان به ۳۱ درصد رسیده است.

امیر حسین جعفرزاده افشاری در گفت و گو با خبرآنی اظهار کرد: بیش از ۳۷۴ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در این استان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، بیش از ۶۰ هزار نفر متقاضی دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت هستند.

وی افزود: از این تعداد، ۳۰۰ هزار نفر مربوط به مسکن حمایتی هستند که ۵۹ هزار نفر از آن‌ها تایید نهایی شده‌اند و برای ۳۰ هزار نفر نیز افتتاح حساب انجام شده است.

جعفرزاده افشاری ادامه داد: تاکنون ۲۱ هزار متقاضی در استان، وجه لازم را پرداخت کرده‌اند که به همین میزان، پروژه تخصیص یافته است.

وی با تاکید بر پیگیری و جدیت مجموعه راه و شهرسازی و ادارات خدمات‌رسان در خصوص تامین زیرساخت‌های اساسی طرح‌های نهضت ملی مسکن گفت: اقدامات لازم برای تسریع در اجرای طرح‌ها باید عملیاتی شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: در حال حاضر پنج هزار و ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن به روش گروه ساخت و ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد دیگر به روش انبوه ساخت در حال ساخت هستند.

جعفرزاده افشاری با اشاره به طرح جوانی جمعیت بیان کرد: از تعداد ۶۰ هزار و ۴۰۰ متقاضی ثبت‌نام شده در طرح جوانی جمعیت و قانون چهار فرزندی، ۱۷ هزار و ۲۰۰ متقاضی تایید نهایی شده‌اند و تاکنون به سه هزار و ۵۶۰ متقاضی در هشت شهرستان زمین واگذار شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.