منوی تنظیمات از گوشی‌های گلکسی حذف می‌شود

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از فون آرنا، این امر احتمالا به حذف منوی سنتی تنظیمات در مدل های آینده این سری منجر می شود.

براساس گزارش ها سامسونگ معتقد است هوش مصنوعی می تواند نیازهای کاربر را پیش بینی کند و به همین دلیل ایجاد تغییرات دستی در منوی تنظیمات غیرملزوم است. چنین اقدامی با رویای شرکت برای تولید موبایل های گلکسی کاملا مبتنی بر هوش مصنوعی همخوانی دارد.

هرچند میزان به کارگیری هوش مصنوعی در موبایل های سامسونگ مشخص نیست اما به نظر می رسد هوش مصنوعی می تواند از تعامل کاربر و الگوهای استفاده از دستگاه برای بهینه سازی عملکرد بدون نیاز به اصلاحات دستی تنظیمات استفاده کند. این روند وجوه مختلف استفاده از دستگاه از جمله نوتیفیکیشن ها، درخشندگی نمایشگر و غیره را دربر می گیرد.

علاوه بر آن در گزارش جدید اعلام شده کلیدهای دوربین و کیبورد محور تمرکز یکپارچه سازی با هوش مصنوعی هستند. هوش مصنوعی می تواند با محیط های مختلف و ترجیحات کاربر مانند تغییر به حالت شب یا انطباق تنظیمات براساس موقعیت مکانی خود را منطبق کند.

در بخش کیبورد نیز هوش مصنوعی می تواند با یادگرفتن استایل نوشتاری و کلمات ترجیحی هر فرد، تایپ کردن را شخصی سازی و در نتیجه پیش بینی های خودکار دقیق تری برای کلمات ارائه کند.

گذر به هوش مصنوعی براساس روندهای فعلی در تحولات موبایل اتفاق می افتد. تاکنون ویژگی های هوش مصنوعی متعددی مانند باتری، شارژ، درخشندگی نمایشگر و قابلیت لمسی انطباقی در کنار موارد دیگر ارائه شده اند.

منبع : مهر
برچسب ها :

تنظیمات گلکسی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.