به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، انجمن کمیتههای ملی المپیک (ANOC) با ارسال ایمیلی به کمیته ملی المپیک ایران از عملکرد تیم رسانهای کشورمان در سیوسومین دوره بازیهای المپیک (پاریس 2024) به ویژه در شبکههای اجتماعی تمجید و آن را «فوقالعاده» توصیف کرد.
در بخشی از این نامه آمده است:
«ورزشکاران شما در زمین بازی و تیم شما در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی عالی بودند و به شیوهای استثنایی با هواداران ارتباط برقرار کردند».
ANOC با همراهی Redtorch، تمام دادههای مربوط به عملکرد رسانههای اجتماعی کمیتههای ملی المپیک کشورهای حاضر در بازیهای المپیک پاریس را در طول بازیها تجزیه و تحلیل و در نامهای خطاب به کمیته ملی المپیک رسماً اعلام کرده است: «خوشحالیم به شما اطلاع دهیم که کمیته ملی المپیک ایران در این زمینه و بهطور مشخص در اینستاگرام، سرآمد بوده است».
گزارش تفصیلی بررسی عملکرد کمیتههای ملی المپیک حاضر در پاریس 2024 روز پنجشنبه 5 مهر ماه 1403 طی برگزاری دوازدهمین وبینار آنلاین ANOC با حضور نمایندگان کمیتههای المپیک کشورهای سراسر جهان اعلام شد.
در این جلسه سه ساعته نمایندگان چهار کشور که بیشترین پویایی و بهترین عملکرد را در شبکههای اجتماعی داشتند به توضیح شیوه کار خود پرداختند.
در این نشست که بصورت آنلاین برگزار شد نمایندگان کشورهای کلمبیا، پرو، بوتسوانا و ایران صحبت کردند که خانم شکوفه موسوی مسئول شبکههای اجتماعی کمیته ملی المپیک کشورمان نیز بهعنوان یکی از مدعوین این جلسه درباره شیوه فعالیت در دو شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام گزارشی مبسوط را ارائه کرد.
صفحه رسمی اینستاگرام کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران به نشانی olympiciran.ir در پایان بازیهای المپیک 2024 پاریس با 40 میلیون بازدید موفق شد تا رشدی سه برابری را در افزایش دنبالکننده نیز داشته باشد و همچنین کانال تلگرام کمیته ملی المپیک به نشانی @olympic_ir با رشد چهار برابری در تعداد دنبالکنندگان موفق شد تا اهداف توسعه شبکههای اجتماعی را در این دوره از بازیهای المپیک محقق کند.
انتهای پیام/