واکنش دشان به برد مقابل بلژیک و ادعای مطرح‌شده علیه امباپه

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، دیدیه دشان که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا موفق شدند با نتیجه 2 بر یک بر میزبان خود بلژیک غلبه کنند، پس از این بازی در تمجید از مهاجم 25 ساله‌اش که زننده هر دو گل خروس‌ها در این بازی بود، گفت: کولو موانی فوق‌العاده بود. او اعتمادبه‌نفس لازم را دارد و البته ویژگی‌های بسیار خاص که در دویدن‌هایش با توپ دیده می‌شود. رندال سرزن خوبی است و اغلب در زدن ضربات سر موفق است.

وی همچنین در ارزیابی بازی اظهار داشت: ما در 20، 25 دقیقه اول (زمانی که بلژیک یک پنالتی را هم توسط یوری تیلمانس به هدر داد) خیلی آشفته بودیم و بلژیک فشار زیادی به ما آورد، در حالی که ما اشتباهات فنی زیادی مرتکب شدیم. در ادامه هر موقع که فرصت حمله پیدا کردیم، بهتر نشان دادیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه تصریح کرد: بین دو نیمه باید بازیکنان‌ را به خودشان می‌آوردیم. ما در نیمه دوم هجومی‌تر بودیم و حریف را به خوبی تحت فشار گذاشتیم. البته آنها هم موقعیت‌هایی داشتند، اما ما بیشتر فرصت گلزنی نصیب‌مان شد. خوشحالیم که در این دیدار پیروز شدیم، به خصوص با وجود 10 نفره شدن (چوامنی در دقیقه 76 اخراج شد).

دشان که در این بازی و دیدار قبلی کیلیان امباپه را به خاطر ریسک نکردن در مورد مصدومیتش در اختیار نداشت، در ادامه خاطر نشان کرد: ما تیم جوانی داریم که تجربه بالایی ندارد. با این حال ما در این بازی شاهد جدیت و اشتیاق بازیکنان‌مان بودیم و کسب پیروزی در چنین بازی‌هایی از هر چیزی مهمتر است.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه همچنین درباره ادعای رسانه‌های سوئدی که گزارش داده‌اند امباپه مظنون به تجاوز جنسی در این کشور است، گفت: هر کسی آزاد است هر چه دوست دارد بنویسد، اما جوی منفی به وجود آمده و بهتر است پیش از انتشار گزارش با دقت بیشتری عمل و به همه جوانب توجه شود. به هر حال ترجیح می‌دهم در این مورد صحبت نکنم.

امباپه که بازی‌های اخیر فرانسه مقابل رژیم صهیونیستی و بازی شب گذشته با بلژیک را از دست داد، با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی ادعاهای مطرح شده توسط رسانه‌های سوئدی را رد کرد و آن را خبری جعلی خواند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.