کومان: از هر لحاظ برابر آلمان کم آوریم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، تیم ملی هلند با قبول شکست یک بر صفر در بازی شب گذشته (دوشنبه) خود مقابل آلمان در چهارمین هفته از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، از راهیابی به مرحله حذفی باز ماند و حالا باید تلاش کند که در رقابت با مجارستان نیز مغلوب نشود تا به‌عنوان تیم دوم گروه سه از لیگ A صعود کند.

رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند، پس از این بازی اعتراف کرد که نمایش شاگردانش آنقدر دلچسب نبوده است که شانسی برای پیروزی آنها مقابل رقیب قدرتمندشان باقی بگذارد. او که تیمش در دو بازی پایانی خود در مرحله گروهی به ترتیب میزبان مجارستان رده سومی و میهمان بوسنی قعرنشین خواهد بود، با اشاره به آمار ضعیف شاگردانش مقابل آلمان (شامل تنها یک موقعیت گلزنی در دقیقه 90 و تنها هشت لمس توپ در محوطه جریمه حریف) گفت: وقتی زیادی عقب می‌روید نتیجه‌اش همین می‌شود که به حریف اجازه می‌دهید بیشتر به شما فشار بیاورید. ما از هر لحاظ در این بازی نسبت به آلمان کم آوردیم. بین دو نیمه با تغییر یکسری چیزها و کمی استراحت وضعیت بهتر شد، اما باز هم حریف از ما بسیار بهتر بود. من اصلاً از بازی‌مان راضی نیستم. آلمانی‌ها بهتر، سریع‌تر و از نظر فیزیکی قوی‌تر بودند. موقعیت‌های گل‌شان هم بیشتر بود.

 

کومان افزود: اشتباه ما بیش از اندازه لو دادن توپ در میانه زمین بود و عقب‌نشینی بیش از اندازه. این برنامه بازی ما نبود. برنامه ما فشار آوردن به حریف از جناح راست بود که محقق نشد.

هلندی‌ها اکنون با مجارستان هم‌امتیاز هستند (هر دو پنج امتیاز) و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارند، اما با توجه به خانگی بودن نبردشان با مجارها شانس بیشتری برای صعود دارند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.