شوخی رونالدو با شزنی که به مذاق یوونتوسی‌ها خوش نیامد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، یکی از حواشی جالب بازی شنبه شب تیم‌‌های ملی لهستان و پرتغال در هفته سوم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، تجدید دیدار دو دوست و هم‌تیمی قدیمی در تونل ورزشگاه ملی ورشو بود. در حاشیه این بازی که با پیروزی 3 بر یک پرتغالی‌ها همراه بود، کریستیانو رونالدو کاپیتان کهنه‌کار پرتغال با وویچخ شزنی سنگربان سابق تیم ملی لهستان که برای تماشای بازی به ورزشگاه رفته بود، ملاقات داشت و برای لحظاتی با هم‌تیمی سابقش در یوونتوس خوش و بش کرد.

در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده، رونالدو پس از در آغوش گرفتن شزنی با تعدادی از طرفداران کم سن و سال خودش است عکس یادگاری می‌گیرد و در حالی که دارد به آنها امضا می‌دهد، از شزنی می‌پرسد که آیا از اوضاعش راضی است و پس از آنکه پاسخ مثبت می‌شوند، به حالتی طنز‌آمیز و با خنده به او می‌گوید: «باید خودت را بازنشسته می‌کردی تا به یک تیم بزرگ بروی».

کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا ,

 

شزنی در حالی به بارسلونا پیوست تا جای خالی مارک آندره تراشتگن مصدوم را پر کند که در پایان فصل گذشته طی توافقی دوجانبه که با یوونتوس داشت از این تیم جدا شد و پس از حضور در یورو 2024 نیز دستکش‌هایش را آویزان کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.