مرگ مشکوک شرور جوان در بیابان‌های جنوب تهران/ قتل یا خودزنی؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، ساعت 11 صبح امروز دوشنبه بیست‌و‌سوم مهرماه، کشف جسد مرد جوانی در بیابان‌های باقرشهر از سوی چند زباله‌گرد به مرکز فوریت‌های پلیسی110، گزارش داده شد.

به دنبال اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که براثر ضربه چاقو به گردن و دست‌ها به کام مرگ فرو رفته بود. تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، متوفی از اراذل و اوباش جنوب تهران بوده و اختلالات روحی و روانی گسترده‌ای داشته است.

بررسی‌های اولیه از جسد نشان می‌داد، ضربات روی دست متوفی خودزنی بوده اما احتمال دارد که ضربه‌ای که به گردنش وارد شده دیگرزنی باشد که به‌همین خاطر فرضیه وقوع قتل برای تیم جنایی پررنگ شد.

در ادامه نیز مشخص شد، افرادی که مشغول جمع‌آوری زباله در بیابان‌های باقرشهر بودند، جسد را مشاهده کردند و موضوع را خیلی زود به پلیس اطلاع دادند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل حادثه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش خبرآنی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به سالن تشریح پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.