بازدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از پایگاه مورد حمله قرار گرفته تیپ گولانی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به ضربه بزرگ مقاومت لبنان به یک پایگاه صهیونیست‌ها در شب گذشته گفت، این رژیم از این حمله درس خواهد گرفت.

به گزارش خبرآنی، «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ضمن بازدیدش از پایگاه تیپ گولانی ارتش این رژیم که هدف حمله پهپادی شب گذشته حزب‌الله قرار گرفت در اظهاراتی که نشان‌دهنده بیم این رژیم از پهپادهای مقاومت است دفاع در برابر این پهپادها را ضروری دانست.

حزب‌الله لبنان شامگاه یکشنبه عملیات پهپادی موفقی را علیه اردوگاه آموزشی تیپ گولانی در منطقه «بنیامینا» در جنوب حیفا انجام داد که ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت.

به نوشته وبگاه «تایمز» رژیم صهیونیستی، گالانت خطاب به افسران این تیپ که در زمان حمله در آنجا بودند اعتراف کرد: «این یک رویداد متفاوت با نتایجی دردناک است. ما باید درباره آن تحقیق کرده، جزئیات آن را مطالعه کرده و به شکلی سریع و حرفه‌ای از آن درس فرا بگیریم.»

او گفت: «ما در مواجهه با تهدید پهپادها در حال تمرکز بر یک اقدام داخلی بوده و به دنبال تهیه راه‌حل‌هایی هستیم که به مقابله با این تهدید کمک کنند.»

در همین حال برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی کردند در حمله پهپادی حزب‌الله به مقر تیپ گولانی در حومه حیفا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی کشته شده است. انتشار شایعه کشته شدن هالوی منجر به نگرانی و ترس صهیونیست‌ها و واکنش گسترده آنها به این خبر شد.

این نگرانی هالوی را بر آن داشت تا بلافاصله از پایگاه هدف قرار گرفته شده در حیفا بازدید کند.

وی حین بازدید از این پایگاه گفت: ما در شرایط جنگ هستیم و حمله به یک پایگاه آموزشی سخت و پیامدهای آن دردناک است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.