چوامنی: بیش از اندازه درباره امباپه حرف می‌زنیم!

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، عدم حضور کیلیان امباپه در اردوی تیم ملی فرانسه برای بازی‌های ملی هفته جاری به بهانه مصدومیت در حالی که او در آخرین بازی رئال مادرید در ترکیب اصلی حضور داشت، یکی از مهمترین حواشی روزهای اخیر فوتبال اروپا بوده است. با این حال هم‌تیمی و هموطن او، اورلین چوامنی این حواشی را بی‌مورد و اغراق‌آمیز می‌داند؛ به خصوص که سرمربی تیم دیدیه دشان هم گفته است که هیچ مشکلی با درخواست امباپه برای عدم همراهی خروس‌ها ندارد. او اما اولین بازیکن تیم ملی فرانسه نیست که در حمایت از ستاره سابق پاری‌سن‌ژرمن صحبت می‌کند.

چوامنی به نشریه آ اس اسپانیا گفت: ما بیش از اندازه داریم به این موضوع بها می‌دهیم. هر فردی می‌توانم طرز تفکر خودش را درباره این موضوع داشته باشد اما ما می‌دانیم که هر بار درباره کیلیان صحبت می‌شود، اغراق صورت می‌گیرد. وضعیت طوری شده که ما الان، قبل بازی و بعد از بازی داریم درباره او صحبت می‌کنیم. اینکه او بازی را از کجا تماشا کرده، مسئله ما نیست. امباپه عاشق تیم ملی فرانسه است و در این هیچ تریدی نیست. او به همه بازیکنان تیم ملی پیام داده و ما هم منتظر بازگشتش هستیم.

انتظار می‌رود که امباپه برای بازی بعدی رئال مادرید که 5 روز دیگر در هفته هشتم لالیگا برابر سلتاویگو است، به میدان برگردد و در صورت دچار شدن به مصدومیتی جدید، فرانسه را در دو بازی بعدی‌اش در ماه نوامبر برابر ایتالیا و رژیم اشغالگر قدس نیز همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.