حملات مقاومت اسلامی لبنان به شمال اراضی اشغالی

مقاومت لبنان امروز (دوشنبه) در ادامه عملیات‌های خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

به گزارش خبرآنی، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان محل استقرار نظامیان دشمن صهیونیستی در منطقه «اللبونه» را هدف حمله موشکی خود قرار دادند.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی ساعت ۷:۳۰ صبح امروز دوشنبه در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت آن و دفاع از لبنان و مردم این کشور و در پاسخ به هدف قرار دادن غیرنظامیان و کشتارها توسط دشمن صهیونیستی، پادگان «زبدین» متعلق به این رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا را با موجی از موشک‌ها مستقیما هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان همچنین از هدف قرار دادن پایگاه «ستیلا ماریس» در شمال غرب حیفا خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی از ۲۳ سپتامبر (دوم مهر) حملات گسترده خود به لبنان را با ده‌ها حمله هوایی به ضاحیه جنوبی بیروت و شهرها و روستاهای واقع در جنوب لبنان آغاز کرد و همچنان به این حملات ادامه می‌دهد.

علاوه بر این رژیم صهیونیستی تلاش‌هایی برای نفوذ زمینی به برخی مناطق مرزی لبنان را آغاز کرد که با مقابله شدید نیروهای حزب‌الله لبنان مواجه شده و آنها تمامی تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای پیشروی و اشغال برخی روستاهای جنوبی هم‌مرز با فلسطین اشغالی را ناکام گذاشتند. حزب‌الله لبنان اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه به حملات خود علیه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.