متولدین دهه 90 می‌توانند "بدون فیش" به عمره بروند

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده پس از 9 سال انتظار از سال جاری آغاز شد و در دور جدید اعزام‌ها که از 28 شهریور ماه شروع شد، بیش از 14 هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی مشرف شدند.

در این دوره از اعزام‌ها، اولویت نخست برای ثبت‌نام به افرادی داده شده است که سال گذشته اقدام به ثبت‌نام و تکمیل وجه کرده بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به آنان عودت داده شد. علاوه بر این، اولویت‌های 1 تا 180 نیز در مرحله بعدی ثبت‌نام قرار دارند و متقاضیان می‌توانند براساس اولویت‌بندی‌های صورت‌گرفته در هر استان و پس از نام‌نویسی در کاروان‌ها، مطابق با اطلاعیه‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به این سفر معنوی مشرف شوند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، متولدین دهه 90 هجری شمسی تا سال 1403 و بعد از آن، که والدینشان دارای فیش عمره هستند، می‌توانند بدون داشتن فیش، پس از ثبت‌نام در کاروان‌ها و ارائه مدارک مورد نیاز، همراه با خانواده به این سفر مشرف شوند.

تاکنون 142 زائر زیر 2 سال به عمره مفرده مشرف شده‌اند.

فیش عمره مفرده افرادی که طی سالیان گذشته درگذشته‌اند نیز از طریق انحصار وراثت تعیین تکلیف می‌شود و در نهایت خانواده آنها تصمیم می‌گیرند که فردی از خانواده به سفر اعزام شود یا فیش را به فرد دیگری واگذار کنند.

افرادی که قصد واگذاری (فروش) فیش‌های خود را دارند یا به دنبال دریافت فیش برای اعزام هستند، باید به دفاتر زیارتی سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.