انصارالله یمن عملیات حزب‌الله لبنان در حیفا را تبریک گفت

جنبش انصارالله یمن در مورد حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به پایگاه تیپ گولانی در منطقه «بنیامینا» در مجاورت حیفا که تاکنون به کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شده است، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرآنی، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به حمله پهپادی به پایگاه تیپ گولانی در منطقه «بنیامینا» در مجاورت حیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به مجاهدان حزب‌الله عملیات نظامی منحصربه‌فردشان در هدف قرار دادن اردوگاه تیپ گولانی در منطقه «بنیامینا» واقع در جنوب حیفا را تبریک می‌گوییم.

براساس گزارش شبکه خبری المسیره، در این بیانیه همچنین آمده است این حمله منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از سربازان دشمن صهیونیستی شد که طبق اذعان رسانه‌های دشمن سخت‌ترین حادثه امنیتی بوده است.

در بیانیه مذکور آمده است این عملیات آمادگی نیروهای حزب‌الله و موفقیت مجاهدان قهرمان در برقراری معادله‌های بازدارندگی را ثابت کرد.

جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: ما مجددا بر همبستگی مردم و نیروهای مسلح یمن با مقاومت اسلامی لبنان و تداوم نبرد یمن درراستای پشتیبانی و دفاع از فلسطین و لبنان تاکید می‌کنیم.

این جنبش در بیانیه خود تاکید کرد که حملات و ضربه‌هایی که از جبهه‌های مختلف در عمق سرزمین‌های اشغالی انجام می‌شود برای توقف تجاوزات و شکسته شدن محاصره اعمال شده علیه غزه کافی است.

از سوی دیگر، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز در واکنش به این عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: عملیات ویژه حزب‌الله در حمله به پایگاه نظامی اسرائیل را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از سربازان صهیونیست شد را تبریک می‌گوییم.

وی در ادامه افزود: ما با احترام، در کنار قهرمانی‌های افسانه‌ای مجاهدان مقاومت اسلامی در لبنان می‌ایستیم. مجاهدان حزب‌الله لبنان درسی بی‌سابقه در استقامت و پایداری، ثابت‌قدمی و نیز عملکرد عالی رزمی به دشمن دادند.

مهدی المشاط همچنین تصریح کرد شهادت رهبران به معنای پایان نبرد نیست و خون آنها به منزله هیزم آتشی برای صهیونیست‌هاست. خون رهبران بر عزم، فداکاری و استواری مجاهدان مقاومت برای ادامه راه شهدا و راه قدس تا زمان تحقق پیروزی می‌افزاید.

مقاومت شامگاه یکشنبه عملیاتی را با پرتاب یک اسکادران پهپادهای تهاجمی به یک اردوگاه آموزشی متعلق به تیپ گولانی در بنیامینا انجام داد.

مقاومت تاکید کرد که این عملیات در چارچوب سلسله عملیات «خیبر» و با ندای «لبیک یا نصرالله» و در پاسخ به حملات اسرائیل به ویژه به النویری و البسطه در بیروت و مناطق دیگر و در پاسخ به کشتارهای انجام شده توسط اشغالگران انجام شد.

این درحالی است که رژیم اشغالگر، سازمان رادیو و تلویزیون این رژیم اذعان کرد که پهپادی که به پایگاه نظامی گولانی در جنوب حیفا حمله کرد، پدافند هوایی را دور زد و بدون نظارت یا کشف به پادگان نفوذ کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.