خدمتی: نمی‌دانم بر چه اساسی به المپیک اعزام نشدم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، نجمه خدمتی در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: فصل جدید اردوهای تفنگ قرار است از فردا (دوشنبه) آغاز شود. خوشحالم که به اردو دعوت شدم و از سوی دیگر مربی جدید انتخاب شد. به مربیان جدید تبریک می‌گویم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: تجهیزات و کادر فنی خیلی در رشته تیراندازی مهم است. امیدوارم از این به بعد و با انتخاب کادر فنی جدید براساس رکوردها، اعزام‌ها اتفاق بیفتد. از پنج سال گذشته رکوردها در سایت ثبت شده است. تیراندازی مثل کشتی و رزمی نیست که مربی در مورد انتخاب ملی‌پوش نظر بدهد و امیدوارم با حضور این مربیان اتفاقات خوبی رخ بدهد، چون آنها حرفه‌ای هستند.

 

خدمتی در پاسخ به این سؤال که آیا برای اعزام نشدن به المپیک ناراحت است، گفت: به‌عنوان ورزشکاری که 13 سال در این رشته ملی‌پوش بودم گاهی اوقات رکورد‌ها را نادیده گرفتند و نمی‌دانم بر چه اساسی اعزام نمی‌شدیم یا جایگزین داشتیم. امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

وی افزود: هنوز هم دنبال جواب سؤال‌هایم هستم. یک ماه قبل از المپیک رکوردهای خوبی زدم، اما اعزام نشدم.

خدمتی در این خصوص که در دو دوره المپیک بودید و چه دلایلی سبب شد در اندونزی نتوانید کسب سهمیه کنید، گفت: مسابقات اندونزی حکم کسب سهمیه المپیک داشت، اما من را در بخش ذخیره‌ها گذاشتند و با وجودی که نفر دوم شدم. نتوانستم به فینال بروم و برای کسب سهمیه تلاش کنم. این نظر مربی بود که ذخیره تیر بزنم و می‌خواهم بدانم چرا؟ من به کره هم اعزام نشدم با وجودی که افرادی بودند که رکوردهای پایین‌تری نسبت به من داشتند.

خدمتی افزود: در خفیف کسب سهمیه خیلی سخت است، اما من بعد از آن در کمتر از دو ماه فینالیست شدم، اما دیگر سهمیه‌ها داده شده بود و نتوانستم سهمیه بگیرم. همچنین مسابقات مونیخ برای ما مهم بود تا تجهیزات خود را به‌روز کنیم، اما من اعزام نشدم. با وجودی که مشکل بودجه وجود نداشت و تیم مردان اعزام شد. پاسخ خواستم که هنوز هیچکس نه مربی و نه فدراسیون به من پاسخ نداده است.

او افزود: فرصت‌ها بر نمی‌گردد که من به المپیک بروم، اما حق خودم می‌دانم که پاسخ را بدانم. سال‌ها تلاش کردم و نتایج خوبی گرفتم. در تفنگ در خانم‌ها همیشه بین سه نفر اول بودم و هیچ ارفاقی به من نشده است. هم مردم خیلی پیگیر هستند و هم خودم که چرا اعزام نشدم. فدراسیون می‌گوید مربی، مربی می‌گوید فدراسیون.

ملی‌پوش تفنگ گفت: در یک سال گذشته تفنگ شخصی تهیه کردم. قیمت تجهیزات خیلی گران است. اگر اشتباه نکنم 350 میلیون تومان هزینه شد. برای ما که حقوق دریافت نمی‌کنیم و درآمد نداریم خیلی زیاد است. تجهیزات را خریدم که در مسابقات شرکت کنم. متأسفانه فرصت حضور در مسابقات مونیخ را از من گرفتند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.