درخواست بارسلونا از تیم ملی اسپانیا؛ یامال را بازی ندهید!

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، مصدومیت بازیکنان در اردوی تیم‌های ملی و خانه‌نشینی آنها کابوس همیشگی تیم‌های باشگاهی بوده؛ به خصوص اگر آن بازیکنان جزو مهره‌های کلیدی تیم‌های باشگاهی‌شان باشند. در این بین هم تیم‌های مطرح همیشه بیشتر متضرر شده‌اند، چرا که تعداد ملی‌پوشان بیشتری دارند. یکی از آنها هم بارسلونا است که این روزها دغدغه از دست دادن لامین یامال را دارد.

یامال در بازی اخیر تیم ملی اسپانیا در هفته سوم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، مقابل دانمارک به میدان رفت و بیشتر از همه هم‌تیمی‌هایش متحمل خطا و برخورد شد. با اینکه هیچ‌یک از این برخوردها منجر به مصدومیت شدید بازیکن بارسلونا نشد اما او در دقیقه سوم وقت‌‌های تلف شده نیمه دوم زمین را ترک کرد. در پایان بازی نیز تصاویری منتشر شد که یامال را لنگان لنگان در حال خروج از ورزشگاه شهر مورسیا نشان می‌داد.

این مسئله نگرانی مسئولان باشگاه بارسلونا را در پی داشته و آنها در نامه‌نگاری‌هایی که با فدراسیون فوتبال اسپانیا داشته‌اند، ضمن هشدار درباره احتمال مصدومیت ستاره جوان خود، درخواست کرده‌اند که یامال سه‌شنبه شب در بازی خانگی هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا برابر صربستان به میدان نرود.

بارسلونا هفته آینده با از سر گرفته شدن رقابت‌های باشگاهی، ابتدا روز یکشنبه در لالیگا نبردی خانگی با سویا خواهد داشت و سه روز پس از آن در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت و از دست دادن یامال برای این دو بازی می‌تواند شانس کاتالان‌ها را برای کسب نتیجه دلخواه کاهش دهد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.