زمان‌بندی دانشگاه‌های تهران برای ثبت نام نودانشجویان

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، طی روزهای گذشته اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال 1403 اعلام شد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش در این دوره از آزمون سراسری 500 هزار و 790 داوطلب در رشته‌های باز آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال 1403 پذیرفته شدند که از این تعداد 310 هزار و 170 نفر آنها زن و 190 هزار و 620 نفر دیگر مرد هستند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه، تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام، باید از امروز یکشنبه 22 مهرماه با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود از جزئیات و نحوه ثبت‌نام خود مطلع شوند.

دانشگاههای مختلف تهران نیز با انتشار اطلاعیه‌هایی جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری سال 1403 را اعلام کردند.

در این بین دانشگاه تهران و شهید بهشتی با صدور اطلاعیه‌ای از اعلام جزئیات و نحوه ثبت‌نام قبول شدگان این آزمون طی روزهای آتی خبر می دهند.

دانشگاه امیرکبیر در اطلاعیه‌ای محلی را برای ثبت‌نام غیرحضوری و بارگذاری مدارک و تشکیل پرونده الکترونیکی نودانشجویان خود در سایت ایجاد کرده است.

دانشگاه شریف و دانشگاه علامه طباطبایی(ع) با صدور اطلاعیه‌های جداگانه‌ای زمان و مهلت ثبت‌نام نودانشجویان را اعلام کرده است.

دانشگاه شریف روز دوشنبه تا سه شنبه را زمان ثبت نام دانشجویان تهرانی و روز چهارشنبه و پنج شنبه را زمان ثبت نام دانشجویان شهرستانی در نظر گرفته است.

دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , وزارت علوم , دانشگاه صنعتی شریف , دانشگاه صنعتی امیرکبیر ,

دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , وزارت علوم , دانشگاه صنعتی شریف , دانشگاه صنعتی امیرکبیر ,

دانشگاه علم وصنعت و خواجه نصیرالدین طوسی نیز در تقویم آموزشی خود برنامه زمانی را برای ثبت نام نودانشجویان اعلام کردند.

دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , وزارت علوم , دانشگاه صنعتی شریف , دانشگاه صنعتی امیرکبیر ,

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.