جانشین وزیر صمت در امور بازرگانی تعیین شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی، محمدصادق مفتح را به عنوان قائم مقام خود در امور بازرگانی منصوب کرد.

به گزارش خبرآنی، سیدمحمد اتابک طی حکمی، محمدصادق مفتح، را به‌عنوان قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی منصوب کرد که وی سابقه حضور در وزارت صمت را دارد.

وزیر صمت تاکید دارد که با توجه به تخصصی شدن مسائل تجارت داخلی و خارجی و اهمیت تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها که اثر آن بر معیشت مردم در شرایط کنونی حائز اهمیت است، انتخاب مدیری با خصوصیات بارز اخلاقی، سلامت کاری و توانمندی‌های حرفه‌ای، نشانه‌ای از توجه خاص وزارت صمت دولت چهاردهم به امور تجاری و بازرگانی کشور است.

وزارت صمت همچنین تاکید دارد که حفظ تعادل در بازار با حمایت و تکیه بر تولیدات داخلی، رونق صادرات، کنترل واردات، توسعه بازار کالا و خدمات، بهبود و نظارت بر شبکه های توزیع، جلوگیری از قاچاق کالا، تأمین بهنگام کالاهای اساسی، کنترل قیمت ها و ارتباط مداوم و موثر با تشکل‌های صنفی و اتاق اصناف، تعاون و بازرگانی از جمله مأموریت های ویژه ای است که از سوی وزیر صمت به ایشان محول و بر انجام آن تأکید شده است.

مفتح در زمان وزارت صمت دولت دوازدهم با سکانداری علیرضا رزم‌حسینی، در بهمن ماه سال ۱۳۹۹، نیز در همین سمت فعالیت داشت و با حکم وزیر وقت، به عنوان قائم مقام خود در امور بازرگانی منصوب شده بود.

وی متولد ۱۳۳۷  و دارای دکترای مدیریت کسب و کار  است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.