ادرسون: امیدوارم وینیسیوس توپ طلای امسال را ببرد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، مراسم توپ طلای امسالِ «فرانس فوتبال» در حالی قرار است در تاریخ 28 اکتبر (7 آبان) در شهر پاریس برگزار شود که گفته می‌شود رقابت اصلی برای کسب توپ طلای 2024 بین وینیسیوس جونیور بال برزیلی رئال مادرید و رودری هافبک اسپانیایی منچسترسیتی است.

ادرسون دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «تی‌اِن‌اتی» انگلیس گفت: امیدوارم وینیسیوس جونیور توپ طلای امسال را ببرد. او به خاطر تمامی کارهایی که فصل گذشته کرد، شایسته کسب این جایزه است. در سوی دیگر اگر رودری برنده بشود، برای او هم خوشحال خواهم شد.

وینیسیوس جونیور فصل گذشته در 39 بازی از رقابت‌های مختلف 24 گل برای رئال مادرید به ثمر رساند و 11 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت. او همچنین به  رئال مادرید کمک کرد تا فاتح لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اسپانیا و سوپرجام اروپا شود.

در سوی دیگر رودری فصل گذشته در 50 بازی برای منچسترسیتی به میدان رفت و در کنار ثبت آمار 9 گل‌زده و 14 پاس‌گل، به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس کمک کرد. او همچنین در قهرمانی تیم ملی فوتبال اسپانیا در مسابقات یورو 2024 نقش پررنگی داشت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.