جعفری: برای پاداش نجنگیدیم/ دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم

مرضیه جعفری بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ‌ قهرمانان آسیا به خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی‌ گفت: تایلند جزو تیم های قدرتمند و میزبان بازی ها بود و بازی خیلی سختی داشتیم اما بازیکنان خیلی جنگنده بودند و هر کاری بهشون گفتیم انجام دادند و از جان مایه گذاشتند و فکر می کنم این بچه ها برای خوشحال کردن مردم ایران تلاش بسیاری کردند.

وی با ابراز ناراحتی از واکنش‌هایی که به شکست تیم برابر ملبورن سیتی می‌شد، اظهار کرد: بعد از بازی با ملبورن سیدنی که ما همیشه چند‌ گل می‌خوردیم و در این بازی 2 بر یک باختیم خیلی ناراحت شدم که چرا رسانه ها جبهه گرفتند. آنها باید تفاوت بازی ما با استرالیا را می فهمیدند و حمایت می‌کردند تا بتوانند بازی‌های بعد جبران کنند و من به بازیکنانم گفتم باید تمرکزتان را روی بازی‌های بعدی بگذارید که در نهایت توانستند و دست تک تک شان را می‌بوسم که باعث خوشحال شدن دل مردم ایران شدند.

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم درخصوص میزبان و حریفان ایران در مرحله بعدی مسابقات گفت: هنوز حریفان و میزبان مسابقات مرحله یک چهارم نهایی مشخص نیست.

وی ضمن اشاره به بلوکه شدن پاداش کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاتون بم خاطرنشان کرد: ما برای پاداش نجنگیدیم و پولی که کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌دهد به تیم ما داده نمی‌شود و بلوکه می شود چون ما تحریم هستیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.