آخرین فرصت تکمیل وجه متقاضیان خرید پیکاپ "موسو گرند خان"

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی،  صنایع خودروسازی ایلیا 17 تا 19 مهر ماه اولین بخشنامه فروش پیکاپ سانگ‌یانگ موسو گرند "خان" را فعال کرد و طی این سه روز، متقاضیان خرید فرصت این را داشتند تا با تکمیل فرم رزرو، تقاضای خرید را به شرکت اعلام کنند. حال مرحله تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه برای متقاضیان خرید، فراهم آمده و تا روز چهارشنبه 26 مهر ماه، متقاضیان فرصت تکمیل وجه و انعقاد قرارداد این خودرو را خواهند داشت.

براساس اعلام صنایع خودروسازی ایلیا، در مرحله تکمیل ثبت‌نام پیکاپ جدید سانگ‌یانگ موسو گرند "خان"، متقاضیان می‌بایست مبلغ 1.540.000.000 تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز کند و یک فقره چک 45 روزه نیز به عنوان پرداخت دوم، به مبلغ 900 میلیون تومان به شرکت ارائه دهند. الباقی قیمت خودرو در زمان صدور دعوتنامه و پس از کسر سود مشارکت، قابل پرداخت می‌باشد.

لازم به ذکر است قیمت مصوب فروش در اولین عرضه پیکاپ سانگ یانگ موسو خان، 3.190.000.000 تومان بوده و موعد تحویل، 90 روز کاری اعلام شده است. تمامی متقاضیان می‌توانند مراحل خرید خودروی Musso Grand Khan را از نمایندگی انتخاب شده‌ خود پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.